Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad-Ringenäs på Lördag

• Halmstad-Ringenäs på Lördag

Publicerad av rogero på 1 november, 2007 vid 14:26

Tjenare

Det ser ut som Ringenäs blir dit vi drar på Lördag.:smile:
    WNW – 13 m/s och uppehåll vid middag .

//R

eagletech19 svarade 18 år sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • hbgkitare

Medlem
    1 november, 2007 vid 14:37

Hallå Roger!
    Vilka är det som sticker upp till Ringenäs?

Då får man kanske äntligen packa upp sin 9:a CB3 som barar ligger och luktar ny i sin väska!:laugh:

//Marcus

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 14:54

Kör några extra mil och kom till Varberg. Om ni har missat det så är det ”säsongsavslutning” i Viken. Det kommer finnas allt möjligt att testa. Naish-prylar till förbannelse, Best, EH, Take-Off, kanske SS och Ozone. Och mer än så. Viken eller Läjet blir det beroende på vind.

• rusiak

Medlem
    1 november, 2007 vid 15:05

@sourra 425983 wrote:

Kör några extra mil och kom till Varberg. Om ni har missat det så är det ”säsongsavslutning” i Viken. Det kommer finnas allt möjligt att testa. Naish-prylar till förbannelse, Best, EH, Take-Off, kanske SS och Ozone. Och mer än så. Viken eller Läjet blir det beroende på vind.

Johan my friend. Fn va bussigt av dig att låta mig prova din saaab i kohagen om jag dök upp på lördagen!! Gäller det alla andra oxå?

Gött me lunch, fick så karate-mycket energi så jag nästan klarat av allt jag skulle göra under dagen…nästan.

//alex

• vogon-jeltz

Medlem
    1 november, 2007 vid 15:19

Feck! Ska på maskerad kalas på kvällen får se om man hinner med lita halmstad innan.
    Höres om det imorgon kväll boys…

• sourra

Medlem
    1 november, 2007 vid 16:23

@rusiak 425987 wrote:

Johan my friend. Fn va bussigt av dig att låta mig prova din saaab i kohagen om jag dök upp på lördagen!! Gäller det alla andra oxå?

Gött me lunch, fick så karate-mycket energi så jag nästan klarat av allt jag skulle göra under dagen…nästan.

//alex

Alla får sladda runt i skiten med Saaben. Tack för spökringningen, det var mycket intressant att få höra vad som försigick i din ficka. Oooooh vad fint det ska bli i helgen.

• eagletech19

Medlem
    1 november, 2007 vid 18:39

@sourra 425983 wrote:

Tjenare Sourra!

Har Rogerö på firman och eagletech19 hemma:wink:
    Jag var i Lejet i söndags och provkörde min nya Cabrinha revolver:smile:
    Jag älskar verkligen att vara i varberg och kita med mina vänner.
    Men det kan bli lite ont om tid ibland när man kör från Helsingborg, och då kitar jag oftast i Ringenäs eller Vilshärad med andra goa gubbar.
    Men tack för inbjudan min vän.

Jag återkommer snart och rippar loss i Varberg.

Mvh/Roger Örnvang

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad-Ringenäs på Lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.