Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hälsning från ’the rock’
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Blåser stana varje dag, men fan jag saknar vågorna, palmerna och den goa ölen i Cabarete.
en bild på Aron H

[/ QUOTE ]
Härligt att se Aaron köra! Och kul att det är så många som visar intresse för Flexifoil just nu!
Storm 4 som Aaron har varit med att tagit fram ska va riktigt extrem och kommer…
Vi fortsätter att söka instruktörer och återförsäljare!
Peter@kiters.se
0703011527
http://www.flexifoil.se[/ QUOTE ]
undrar hur länge han är kvar på flexifoil dock….
[/ QUOTE ]
Aaron har nyligen förnyat sitt kontrakt med Flexifoil. Att han förnyar det talar sitt tydliga språk. Flexifoil är ett av det mest etablerade företagen på marknaden med erfarenhet från 1972. Har tidigare jobbat med att importera ”nya kitemärken” som lovade mycket och höll lite, men den tiden är förbi för min del. Nu är det bara etablerade märken med lång erfarenhet, fungerande organisation, support och en stark hunger framåt som gäller. Flexifoil är ett sådant företag.
Här kommer fråga och svar från Aaron.
Q: How is it to be with the Flexifoil
team?
A: Aaron: It’s cool, I have been with them
for a few years now and the
relationship has grown alot, being
involved in the company and
knowing everybody around is
pretty good and being able to give
input to the products is great as
well. -
Vart flyger man från Sverige när man ska dit ni är Hugo??? Tänkte boka till nästa år för mig o Jacob??!! Vill boooort härifrån! Take care
-
Flyg till Caracas sen vidare till margarita sen båt till coche.Annars kan man resa från danmark direkt till margarita men det e nog dyrare.
Logga in för att svara.