Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hälsningar från ett varmt land…
-
hörde att du träffade lalle på strande. är han fortfarande lika snygg som vanligt?
-
Ja jag satt på stranden och drack öl med några norrmän när lalle kom promenerande med sin tjej. Märkligt. Dom är på en asienturne. Liten värld det här. Jag flyttar till Kho Samui idag. Någon som ska dit så hör av er. jag stannar i två månader där.
Ha det därhemma
-
blaser det nagot? Jag far dit i mars och ar orlig for vinden. blir det bris varje dag lr nott?
-
@ä-holm 353456 wrote:
blaser det nagot? Jag far dit i mars och ar orlig for vinden. blir det bris varje dag lr nott?
Var i Thailand i februari förra året. Det var inte mycket vind, vi surfade en del med 15m² kites. Vi var först på Koh Samui som skulle vara bäst för perioden i Thailand men åkte senare ned till Phuket och fick betydligt mera kiteat. Det var inte bris varje dag när vi var där.
-
Som jag sa långt innnan du åkte stellano…. Dra till Vietnam istället. Fetmye vind och många skolor du kan jobba på!
SIGFARDSSON!?!?!?! När ska jag få leka med Emelie nästa gång? Fast nu har det varit så lång tid sen sist så nu går det bra med dig oxå…
-
Jag sitter i kata beach nu och har bokat upp mig for en dykkurs i en fyra dagar men skulle kunna dra ut efter jag kommit hem fran den typ runt 4:a pa eftermiddagen, var pa rawai beach idag och det blaste en 7 ms typ, om det ar ngn som ar nere sa bor jag pa scubadoo divings rum, mellan karon och kata sa om ni vill dela taxi eller likinande kom forbi. aker till phi phi den 14 el. 15.
///Benny -
Ja ni roar er allt därhemma. Fredda och Eddie. Ja vilket par.
-
Hmmm snart dags att klippa sig….
Lite kul att Fredde och jag har samma frissa på bilderna.
Logga in för att svara.