Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Hälsningar från San Diego!
- 
		Hälsningar från San Diego!Publicerad av extreme på 27 februari, 2005 vid 04:59Cool öl! chrillecarlsjo svarade 20 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 18 Svar
- 
			18 Svar
- 
Den smakade gott!! Dock blev man bakis av den på samma sätt som andra öl, vilket påverkade surfet idag negativt.  
- 
Var nånstans i San Diego är det bra att surfa? 
 Skall kanske dit framåt våren…
- 
jag har inte surfat där själv men jag åkte ner från LA till san diego och stannade till i Oceanside som ligger lite norr om san diego… Där var det många som surfade… det var schyssta vågor och en riktigt skön atmosfär i stan… stanna till där om du har vägarna förbi. 
- 
Jag rekommenderar två ställen norra Pacific Beach också kallat Tormaline street och södra Del Mar beach också kallat 15th street. I princip surfas det längs hela kuststräckan. Själv har jag dock inte testat Oceanside ännu. /Johan 
- 
Ok, låter ju lovande  
 e de beachbreakes eller rev? (jag e ganska färsk på vågsurfning)/Björne 
- 
Båda är beach men Tormaline st är klart bäst för nybörjare. Snällare våg får man leta efter!! Bryter sakta och fint och vid riktigt bra dagar får man långa schyssta repor. Longboard är att föredra här. 15th st är lite tuffare men inget överdrivet. 
- 
Sjysst! 
 Jag fick just hem en Stewart Hydrohull 9`0 från US, så det blir säkeligen longboard för mig Men det går väl att hyra bräda där antar jag, så jag slipper släpa med min egen…. 
- 
Pacific- och Mission Beach som ligger hyfsat i närheten har flera uthyrningsställen. Överlag måste rekommenderar jag dock att ha hyrbil!! 
- 
Jo, bil får det ju bli….behövs väl var man än är i US… Det gäller bara att hitta nån med plats för brädan… 
- 
Ta med dig softracks, eler köp där så är den frågan löst, sen är det bara att hyra en billig bil på Wrent a Wreck… 
Logga in för att svara.