Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hang loose film!

• Hang loose film!

Publicerad av patrikol på 28 september, 2004 vid 17:28

Film ifrån Hang Loose.
    Ganska ny på att redigera film i dator så ni får ha överseende med det.
    Får tyvärr kopiera hela länken och sedan klistra in men sen skall det funka! (Blev fel film innan)

[url=”ftp://kitenation:dropzone@213.88.201.28/kitenation/Egna”]ftp://kitenation:dropzone@213.88.201.28/kitenation/Egna[/url] filmer/HangLoose04.wmv

dirk_diggler svarade 21 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • skanepaul

Medlem
    28 september, 2004 vid 17:58

Jag hoppas detta inte är den enda filmen vi får se från detta event?? Vad använder du för program när du redigerar, för detta var inte så spännande att se på? Kamera? Förlåt, men det var ganska dåligt. wink.gif

• flip

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:00

Funkar inte

• rambo_johnson

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:16

fan va den söög

• patrikol

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:30

Nej då ingen fara det är bara en liten snutt som jag tog blåste ju så jag hade inte tid att stå där.

Jag ville ju kitea det var andra som säkert filmade bättre.

Är varken fel på kameran eller programvaran snarare att det är stark sol rakt in i kameran som den förtvivlat försöker kompensera samt att jag inte hade tid att stänga av och sedan gå in till stranden för att fortsätta filma ville ju ut och kitea.

Tror att arrangörerna filmade betydligt mera.

Kameran är ju suverän! Ta du en video kamera och försök filma rakt in i solen så får du själv se hur bra det blir tyckte faktiskt att kameran fixade det ganska bra

med min gamla videokamera så hade man bara sett en stor gul fläck över halva bilden.

Har inte redigerat film så mycket innan så det är inte lätt att hitta var i hel… man skall bryta och byta och få ljud där man vill och inte ljud när man inte vill. Men man måste ju börja någonstans.

Varnade för att jag inte var så vass på redigering ännu så om man är tveksam så kan man skita i att ladda ner den.

• patrikol

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:33

Tack Rambo du är alltid så fin känslig! Nu är man riktigt motiverad för att filma igen.

• rambo_johnson

Medlem
    28 september, 2004 vid 18:39

men fan den sög juh, vinden sög, hade vatt bättre om du filmat mitt fede mega super hopp wink.gif

• skanepaul

Medlem
    28 september, 2004 vid 19:03

Var inte meningen att dissa, jag har inga problem att filma ”rakt” in i solen (kolla secret kabusa). Sen måste du bara skaffa Adobe Premiere Pro, finns inget bättre (som jag provat, än…) smile.gif

• lix

Medlem
    28 september, 2004 vid 19:31

Vafan patrikol du får en 9a för villja iaf! Keep it up wink.gif

• skanepaul

Medlem
    28 september, 2004 vid 19:34

Köp nu inte brudar för alla pengarna Hugge!

• melker

Medlem
    28 september, 2004 vid 20:07

Kass attityd där från er alla filma å lägg här själva istället för å klaga på Patrik. Som jag sagt många gånger innan: Jag kan karate å det är sån dissning som detta som tar fram min kime !!!

• pepa

Medlem
    28 september, 2004 vid 20:16

Är det NÅÅÅÅÅGONSIN någon som fått smaka på dina karatehot?

• dirk_diggler

Medlem
    28 september, 2004 vid 20:18

lägg ner.

• skanepaul

Medlem
    28 september, 2004 vid 20:56

Absolut ingen attityd, konstruktiv kritik var det. Men det är ju som det är på detta ”forumet”… Jag gav några tips. Och vad beträffar filma och lägg upp själv så är det på g inom snar framtid. laugh.gif

• patrikol

Medlem
    28 september, 2004 vid 21:17

Helt klart men nu var det så att jag själv fick kitea i 4 timmar och 30 minuter vilket är mycket sällsynt i mitt fall så jag ångrar faktiskt inte att jag inte stod kvar och filmade hela tävlingen. Men hoppas att någon annan gjorde det så att man kan få se hur man skall köra när man är riktigt vass! smile.gif

• eagletech

Medlem
    29 september, 2004 vid 09:56

Bra sagt, vi filmade också lite men vi struntar nog i att visa den för vi tål inte den massiva kritiken från vissa. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
    mvh Roger & Anders
    Kiteaddicts
    Nä vi kommer strax med lite från tävlingen av 25 min tror jag där blir 4-5 min film
    cool.gifHa det gött.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications