Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har Anders Bringdal slagit speedrekordet?

• Har Anders Bringdal slagit speedrekordet?

Publicerad av anonym-anvandare på 22 augusti, 2003 vid 20:58

Har jag bara fått för mej det eller har Anders Bringdal slagit nytt rekord i speedsurfing eller vad det nu heter? Lite förvirrat det här vore kul att reda ut röran.

dala svarade 22 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • imported_macts

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 22:22

Han slog det svenska rekordet.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 08:56

har sett uppgift att bringdahl
    redan 95 seglade 41.xx knop fortare då
    eller var inte det officiellt.?

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 09:22

Ganska stor artikel i tyska SURF (kom igår fredag) med Anders inkl Dunkerbeck, Naish på bild tillsammans på vattnet, när de tillsammans med olika spec segel försöker slå rekordet. Intressanta segel. Påminner lite om vingen (Haywood). Anders ser ut att bära ngn sort viktväst multistor dessutom, brukar de ha, inte sant? Jag tror inte att de vid artikelns skrivning slog ngt rekord men ev att de gjort det senare.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 10:59

Okej, han har ju sagt att han håller på och jagar rekordet så jag trodde han hade slagit världsrekordet i speedsurf eller vad det nu heter, nån som vet vad det heter föresten? tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 11:36

Kolla här för nyheter: Worldspeedsailing 2003

Missa inte videon ”Best of Arinaga”

• malun

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 15:00

OJ! Jag har ju varit inne på sidan massor med gånger, men ”Best of Arinaga” hade jag lyckats missa… Den var ju mycket trevlig att se på! Tack för påpekandet Herr Anonym.

/malun

• poopzilla

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 15:25

Hmmm… glömde visst att logga på.

Ett tips är dessutom att stänga dörren till kontoret så att man inte blir störd under dom 40 minuter som filmen tar 🙂

• mickez

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 16:45

vart fan hittar du filmen frown.gif hittar bara massa reklam text o liknande..:(

• malun

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 17:11

Längst ner till höger på förstasidan finns en ”tv-bild” och jämte den står det ”Best of Arinaga!”.

/malun

• sunkan_

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 21:11

Är ljudet borta när Jimmy Diaz snackar för alla eller är det bara min media player i Linux som har något fuffens för sig?

• malun

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 07:54

Nej, det försvinner för mig med. (och jag använder mediaplayern i windows)

/malun

• sunkan_

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 08:59

Ok, lite irriterande, jag vill höra vad han säger frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 16:26

m2 då!

• dala

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 08:22

Anders Bringdal stellt mit 41.96 Knoten am 22.07.03 einen neuen schwedischen Speed Rekord auf. Detta på den 500 m långa oficiella banan.

Sen försökte de även på en 100 m bana för att se om det gick att komma över 45 knop. Björn lyckades med 46.3 knop och Anders klarade av 44.3 knop.

En massa bra erfarenheter är samlade, ska bli kul att se vad de kan göra vid nästa försök i oktober.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Har Anders Bringdal slagit speedrekordet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.