Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing har fått mina DrX..

• har fått mina DrX..

Publicerad av voodoo på 24 augusti, 2000 vid 19:45

nu fattas bara vinden och att ngn köper min -00 voodoo 3,7 för 2000:- nu har jag en DrX 3.8 så jag lär få segla i höststormarna….hoppas jag ;o)

voodoo svarade 25 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2000 vid 19:47

Jaja, jag har fått mina Gaastra 2001, två Pulse Pro och två Grind..det du!

• nik

Medlem
    25 augusti, 2000 vid 03:50

Jag får väl mitt 5,7 snart oxå hoppas jag

Nik TS

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2000 vid 12:19

Skulle du inte ha 1800 för seglet?
    Det står det på köp o säljes…

Jag bjuder 1500:-

/Jonte

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2000 vid 13:05

aaa…och jag jag får mitt nya 2010 årsmodell segel med inbyggd mast och bom som riggar ihop sig själv,det ni…

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2000 vid 14:34

Eller hur

• voodoo

Medlem
    25 augusti, 2000 vid 14:50

2000:- var igår, 1800:- är absolut lägsta priset .. skrivet idag så den som är först till kvarn har ett kanonsegel som håller i många år…har man inget litet segel ångrar man sig när man väl behöver ett….

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2000 vid 19:23

kan det här Voodo vara lämpligt. Jag har en son som tycker det är så roligt med surfing och som gärna skulle prova på?

• voodoo

Medlem
    26 augusti, 2000 vid 06:12

hur gammal är han ? Voodoo seglet är gjort så att det ska vara så hållbart som möjligt så det är ju inte superlätt..

• voodoo

Medlem
    26 augusti, 2000 vid 10:27

Varför nappar ingen ????? Är det ingen som seglar när det blåser i ordentligt..det är då ett riktigt bra segel behövs..

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2000 vid 21:59

Vi är starkare i armarna än du är, lille Voodoo.
    Vad skall man då med ett super litet segel till?
    Tacka vet jag 5.8 – det är livet det. Mumma…
    Alla nya trix är skapade för att göras med 5.8, läs tyska surf.
    Där rekomenderas 5.8 till alla luriga trick….
    Jag undrar varför….
    Kan det vara så att de vill locka alla att tro att de kan göra dessa fantastiska konster, men naturligtvis kräver det nya fina segel och brädor.
    Det skulle ju inte vara så fint om de skrev att alla trix skulle göras med 3.7 eftersom det ALDRIG blåser det i tyskland.
    Nu är jag ute och seglar (inte på vattnet) när jag skriver massa gojja om tyskarnas konsumtionsvanor.
    Men kolla vad klockan är och vilken dag det är…
    Jag sitter framför datorn när jag skulle ha mycket roligare framför baren eller DJ:n på lokalen mitt i staden.
    Dessutom sitter jag fast hos mina föräldrar i orten före förorten och inte i min supercentrala lya – så skyll inte på mig (eller gör det) om detta är totalt ointressant att läsa.
    Förresten så blåste det i torsdags – och jag var tvungen att jobba och sitta uppkopplad och kolla på alla surfare i Varberg.
    Det är ju skandal!
    Starta en kampanj på konfen – stäng VVK sidan när det blåser mer än 10m/s.
    Det är inte bra för nationalekonomin.
    Jag har dessutom hört att det är WAP på gång på vädersidan – jaha, där rök det extra tusenlappar i inköp av ny telefon och fetare telefonräkningar.
    Tack VVK.
    Tack för att jag inte kommer att ha råd att åka på fler surfresor.
    Tack för att jag inte kommer ha pengar kvar till prylar.
    Tack för att jag alltid kommer att veta hur mycket det blåser i viken – var jag än är i världen.
    Tack Nokia för min fina 7110.
    Tack Voodoo för att du svarar på detta.
    Tack för att du säger till mig att hålla käft.
    Tack för att du läst till slutet.

Adjö.

S..

• voodoo

Medlem
    27 augusti, 2000 vid 06:42

ber dig absolut INTE att hålla käft det uttrycket används ju flitigt av andra på konfen, däremot så håller jag inte med om att alla nya trick är bäst att utföra med 5.8, man måste ju alltid byta till mindre segel ju mer det blåser så snacka 5.8 med killarna som kör på Pozo passar ju inte särskilt bra och trixen dom kör där varje år första veckorna i juli när pwa är på besök går ju inte av för hackor!! 99 körde dom 3.0 so bäddade för riktigt feta hopp på vägen ut och ALLA transitions på vägen in. Till sist handlar det inte om att vara stark, jag ÄLSKAR att vara överriggad och ha supertryck i seglet i vissa förhållanden i andra vill jag kunna köra mer avslappnat och ha bra kontroll. Hoppas nu på en riktigt blåsig höst för att kompensera oss för den helt kassa sommaren :o)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing har fått mina DrX..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.