Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing har ni goda råd om sittsele??

• har ni goda råd om sittsele??

Publicerad av anonym-anvandare på 10 april, 2003 vid 14:20

har en jättegammal trött sittsele. Tänkte köpa en ny men vilken?? Är det så stor skillnad så man ska satsa på en för dryga tusenlappen?? Mycket reklam om bra stöd för ryggen osv. Såg att Gun har en sele för 500 riksdaler. SurfUnique hade ytterligare en runt femhundringen. Eller är det NP och tusenklappen som gäller. (jag får lätt ont i ryggen men har alltid en känsla av att det beror på riggdragandet och inte den gamla selen)

wiseguy svarade 22 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jonasp

Medlem
    10 april, 2003 vid 16:18

Kolla om SP har nån fjolårssele. Priset går ner men selarna känns ändå snäppet hetare än Gun.
    Å andra sidan har SU rea nu på lördag så chansen finns att komma undan billigt.
    Sen finns ju fanatic selen på skidsport och SP. Ser ju ut att vara utvecklad för stöd för ryggen men om den funkar verkar till och med bromma tveksamma på.

• ola_p

Medlem
    10 april, 2003 vid 18:56

Se om du kan få tag på en NP anatomic sele, ska tydligen vara bra om man har ryggproblem… Farsan hävda att den funka för hans rygg, men jag tycker egentligen den är rätt ful… laugh.gif

• wiseguy

Medlem
    10 april, 2003 vid 19:49

Jag köpte en North Sails Move -02 för 499 hos wallén (för 4 veckor sen) . Den känns kalas, lätt att ta på och av med snabbkrok. Sen finns det tillräckligt med inställningsmöjligheter för att man ska kunna få den att sitta skönt. Tror det blir ett rejält lyft för min segling iår

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications