Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Har North kikat på Ezzy?
-
Sen råkar det ju vara så att just Dave Ezzy länge ritade North´s bullet proof vågesgel innan han startade Ezzy…
-
Det låter ju fruktansvärt! då måste jag fått nåt fel på mina Hot superfreaks för dom har blivit sand/sol/salt-blästrade nere i Tarifa i somras och ser helt nya ut. Dessutom har dom klarat jävulska sköljningar nere vid hollands västkust samt läjet. Sen att dom är lättare och är suveränt sköna att surfa med måste också vara nåt produktionsfel. Fast det är klart om man av misstag skulle råka klippa i dom så är det ju ett kasst material

Du får gärna prova om du har vägarna förbi.ps Varför gör man mastfickan av dacron och inte Xply??
-
Bara priserna på simmersegel säger väl en hel del? Billigare matterial, billigare segel.
-
hmm jag vet inte nicky s de är billiga på SP för att jag har hört markus bohman är delägare i simmer, vet inte om det är sant men om det är så så tror jag att jag slipper förklara det mer… det är iaf de som importorerar dem så inga mellan händer.. plus att simmer till i år har blivit dyrare…
Logga in för att svara.