Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › har X10an fått smaka vatten?
- 
		har X10an fått smaka vatten?Publicerad av ziik på 4 juli, 2008 vid 09:08Var det inte någon som köpt en x10a? Efterlyser heta bilder på en het flygmaskin! //Joel ziik svarade 17 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
den är provflugen. tyvärr i lite svag vind. x10an va ju ingen low-end-revolution direkt. kräver massor med vind. har lagt några havkassa bilder på den nånstans här på forumet men orakar inte leta upp.. stämmer, d e palle som e generalagent för x10-segmentet hehe 
- 
Letar efter en 4 linors bom till den. 5e lina bom funkade inte alls eftersom det lilla drag som skapades av 5:e linan gjorde kiten ännu mindre kraftfull. 
- 
Jovisst men jag har inte provat vid något tillfälle än bara. 
- 
Har en fyrlinors Naish 04 bom över om du vill vara nära original 😉 
- 
Bommen är moddad så att det sitter O-shit handtag på baklinorna. Väldigt fint skick annars. CL och depowerstrap är aldrig använda om jag minns rätt. Allt ligger i delar… Har ej orginallinorna. Dock ett kit med linor som har suttit på en Best-bom och ett kitt som kommer från en Slingshot-bom. Ska rulla ut linorna och spana över dom. Skickar en bild sen. //Joel 
- 
@ZIIK 480489 wrote: Bommen är moddad så att det sitter O-shit handtag på baklinorna. Väldigt fint skick annars. CL och depowerstrap är aldrig använda om jag minns rätt. Allt ligger i delar… Har ej orginallinorna. Dock ett kit med linor som har suttit på en Best-bom och ett kitt som kommer från en Slingshot-bom. Ska rulla ut linorna och spana över dom. Skickar en bild sen. //Joel Tack!! 
Logga in för att svara.