- 
		Hässleholm?kan man surfa där? typ på finja sjön? vart launchar man? vilka riktningar går att köra på? 
 ska hem till tjejens föräldrar i helgen och kommer ha en stund för mig själv på lördagen. nån annan som kanske är på?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hässleholm?
kan man surfa där? typ på finja sjön? vart launchar man? vilka riktningar går att köra på?
ska hem till tjejens föräldrar i helgen och kommer ha en stund för mig själv på lördagen. nån annan som kanske är på?
Björkvikens badplats är hyfsat långgrund och har lite ytor så det borde gå att launcha där. Fungerar i så fall bäst på sv-nv Finns ju dessutom en vindsurfingklubb där så det går bevisligen att surfa i vart fall.
Du får gärna berätta om det lyckas. Är rätt nyfiken.
//Tobias (uppvuxen vid Finjasjön men utan drake på den tiden)
Hej!
Jag har varit ute och kitat där 2ggr. Björkvikens badplats är bra. Vinden är jämnare på havet, det brukar vara böjjigt där men helt ok, prova vetja.
Mvh Andreas
det var byigt, och då menar jag byigt. inte jätte platt, men okey om mna inte orkar ta sig till kusten
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hässleholm?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.