Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hatar dett jävla väder. Behöver nått uppigande.
- 
		Hatar dett jävla väder. Behöver nått uppigande.Publicerad av skejtar_henke på 24 november, 2005 vid 14:08(Nej Bandana då menar jag inte röga.) Detta j-vla väder tar ju knäcken på en. Ingen som har lite roliga bilder från i sommras eller nått. sidpiraya svarade 19 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
vadå jag skulle aldrig föreslå Röööga för uppigande, nä du lita koks det är vad du behöver. fast det är klart man kan ju alltid blanda OVER KILL IS A FINE ART. 
- 
Svar till: 
 (Nej Bandana då menar jag inte röga.) Detta j-vla väder tar ju knäcken på en. Ingen som har lite roliga bilder från i sommras eller nått. [/ QUOTE ] 
 Heng med ut imorgon da vel?
- 
Svar till: 
 (Nej Bandana då menar jag inte röga.) Detta j-vla väder tar ju knäcken på en. Ingen som har lite roliga bilder från i sommras eller nått. [/ QUOTE ] Det har varit en suveränt bra väder i dag. Långlunch, torris och bara ut och njuta av den fina vinden. Kolla in diagrammet! 
- 
jadu heinrich ja får la skrpa ihoppa lite najs bilder .. ska se vad ja kan hitta.. blir dock senare ikväll elelr imorgon… jepp jepps.. ananrsfår du la dra o skejta litta.. 
- 
hahaha.. de va tider de! 
 den där jävla traktorn va det mest spännande man hade i den vinden som va då.fast året innan med spindeln var nog lika spännande. 
- 
Svar till: 
 lite sommar minne [/ QUOTE ] 
 fan det e ju kommun-horst tragga! nice att se!har snoar/toar det.. sa ni ska inte klaga! 
- 
snöar som fan i kph osså i dag. det får bli en helg i sprit dimma. 
Logga in för att svara.