Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing headcam med chris lockwood

• Knatte

Gäst
    31 juli, 2007 vid 15:38

@Petter 401566 wrote:

http://www.kasail.com/windsurfing/multimedia/chris-lockwood_17Jan07.wmv

Nice! Men man tyckte inte det gick så fort som 38+ knop i filmen. Men svårt att få en bra fartkänsla när man bara ser vatten och inga omgivande föremål…
    Smal planka som han surfade på 🙂

• Oregistrerad

Gäst
    6 augusti, 2007 vid 17:27

@Knatte 401647 wrote:

Nice! Men man tyckte inte det gick så fort som 38+ knop i filmen. Men svårt att få en bra fartkänsla när man bara ser vatten och inga omgivande föremål…
    Smal planka som han surfade på 🙂

Jag tycker det såg ut att gå undan rejält när han var nära sjömärket som gav en referens, det var då man fattade att det gick riktigt j-la fort.

Mark

• hanko

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 20:44

Utan att ha sett just denna sekvens så har jag med flera (ganska många omkring mig iallafall) aldrig fattat vitsen med Head-cam och kameror på bommar-master o fanken vet vad! e ju bara såå skruvat och överarbetat..! men visst jag kanske kastar sten i glashus…!!! Får väl kika på sekvensen o kanske ändra mig?!!

• hanko

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 20:52

Har nu kollat på sekvensen….o javisst….schyssta gippar iallafall och fartkänslan verkar ju finnas faktiskt..!! Men ja e ”skeptisk” som han sa:

• marden

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 21:02

har inte heller sett filmen som beror på att min media player inte funkar

däremot såg jag att du sökte ett race segel runt 7 m2
    och ett sånt har jag över i garaget men du har kanske sett mitt naish stealth 7,0 på köp sälj

• hanko

Medlem
    7 augusti, 2007 vid 13:48

kollar direkt! thanks.

• lbj

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 21:12
    Hänkö;403498 wrote:
    kollar direkt! thanks.

Hänkö
    Har du kvar kossan du lopade med??
    När får vi se dig på speed-strippen??

• hanko

Medlem
    13 augusti, 2007 vid 13:31

Hehe..! kul att höra ifrån dig!! Nja…Kossan är i himlen…! den landade aldrig eller så flög den för långt ifrån mig…..efter en forward..!

Jag harvar på med 90-talsgrejer..men är ivrigt påhejad av nya Speedfreaket Lars Dahl. Jag försöker hålla hans hastigheter och nästan nästan.!!

Supportar dock den nya Speed-eran !!

Hoppas vi ses i höst på vattnet!!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications