Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Healstraps
-
Healstraps
Publicerad av svinet på 18 november, 2009 vid 13:31Vilka affärer säljer healstraps? Gillar Dakines men finns det andra bra?
mjersen svarade 15 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Mystic har några som är rätt trevliga och det har även cykelhandlarn
-
köp itte de, skaffa cyckelslang. tycker du inte om gummit så ta bara ett liggunderlag och tejpa de till ett rör med tygtejp. Det är bättre än de du köper!
-
hildingdude;588798 wrote:köp itte de, skaffa cyckelslang. tycker du inte om gummit så ta bara ett liggunderlag och tejpa de till ett rör med tygtejp. Det är bättre än de du köper!
alwright tack för tipsen! Har testat DK och dem tycker jag funkar nice och mr slang har också testats. Får se vad det blir. Alltid gött att köpa då jag är lat som fan,,,,
-
sourra;588800 wrote:Men du Mr Swineflu, är bootssäsongen över?
höhö nä men jag satsar på att köra in mig på brädan först med stroppar för det är det jag kommer att ha på resan. orkar inte släpa med boots på resan. Har redan sjukt mye packning
-
Svinet;588796 wrote:Vilka affärer säljer healstraps? Gillar Dakines men finns det andra bra?
Apoteket har plåster om det är det du menar! 😀
Mystic har annars heel straps men de suger.
Men ”foamen” är ok så när gummibandet går sönder efter typ 30 sek kan man behålla den men byta ut gummibandet mot cykelslang. -
Gadget;588812 wrote:Apoteket har plåster om det är det du menar! 😀
Men ”foamen” är ok så när gummibandet går sönder efter typ 30 sek kan man behålla den men byta ut gummibandet mot cykelslang.Gött med tips! Fasen mycket lutar åt en hederlig slang
-
Gadget;588812 wrote:Apoteket har plåster om det är det du menar! 😀
Men ”foamen” är ok så när gummibandet går sönder efter typ 30 sek kan man behålla den men byta ut gummibandet mot cykelslang.word.!
Logga in för att svara.