- 
		hedding for portugal!!hallå ska snart på min fösrsta surftripp, å funderar på portugal. E de ett grymt ställe att surfa på? E de värt att dra dit för att surfa på? Några tips om schyssta ställen? ha d ! 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › hedding for portugal!!
hallå ska snart på min fösrsta surftripp, å funderar på portugal. E de ett grymt ställe att surfa på? E de värt att dra dit för att surfa på? Några tips om schyssta ställen? ha d !
Sen undrar jag om någon vet ifall de finns andra roliga aktiviteter att göra i portugal som tex bungyjump å andra galna grejjor…tack på förhand !
Hej?
Börja med att beta av Peniche (supertubos, Mololeste, Lagide) och Ericeira (Coxos, Riberia d ilas, Pedrabranca mm) så har du fått med dig några av dom klassiska ställena. Jag var och surfade i Portugal mellan -92 och -94 och det går att hitta bra surf överallt, kolla stormrider guide. Det kan tyvärr bli rätt trångt på vattnet på dom kända spottsen, specellt på helgerna och det lär inte ha blivit mindre folk nu. Veckodagarna var lugnare och det var grymt bra att frikampa nära surfet också. Som sagt var det var ju ett tag sen jag var där så det kan ju ha ändrat sig lite vad det gäller camping etc, men surfet är grymt när det funkar.
Ha de Svante
måste tacka för tipset kompis! Det hjälper mycket när man ska dra någonstans som man nästan inte vet nånting om =)simma lungt…….
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser