Senaste nytt Forums Vågsurfing Heh, en nybörjar grej till.

• Heh, en nybörjar grej till.

Publicerad av hellgren på 23 januari, 2005 vid 21:50

Tjena!

Jag tänkte bara kolla, lite intersserad av att prova men jag undrar bara. Finns det några spots i Sthlm´s området? Och vad ska man skaffa sig för bräda?
    Jag väger ca 95 kg, antar att det är vässäntligt på nått sätt.

Tack för hjälpen!
    /Hellgren

hellgren svarade 20 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 januari, 2005 vid 16:11

det finns många spots mer lr mindre kände, det två mest kända är mats väg på vaddö (vindrikting nord-nordostligt) och torö stenstrand, udden(sydväst lr sydligt)
    skulle jag vara du så skulle jag tjacka en bic-longboard lr en nsp…kolla http://www.skidsport.nu för mer info om nsp…tror att du kan få bättre gensvar om du frågar på http://www.kallsupen.com där det bla finns en bic längre modell till salu för 1500. lycka till

• hellgren

Medlem
    24 januari, 2005 vid 22:48

Tackar!
    Jag har en bic 7.6 ft på gång. Funkar det tror du?

mvh
    /Kim Hellgren

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2005 vid 15:23

tror den kan funka. är nog i kortaste laget för dig som väger så pass mycket och är nybörjare men du kommer antagligen lära dig men det tar bara lite längre tid. sen finns fördelen med att när du väl lärt dig så har du bättre manövreringsförmåga med en ”liten” bräda…men det kommer nog gå bra, va envis bara. lycka till!

• hellgren

Medlem
    25 januari, 2005 vid 16:18

hehe! envis är jag alltid!

Tack för hjälpen!

mvh
    Kim Hellgren

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications