• Hejdå Maui

Publicerad av svenne på 20 april, 2011 vid 19:21

Det får bli en sista post innan vi lyfter med blandat godis.

En del kommer till surfet med stil. Chevy -66
    5638616346_5736c99fe5.jpg

Och andra verkar inte bry sig om att det är redigt guppaväder och små slushiga vågor.
    5638040321_3206b732d4.jpg

igen…
    5638040505_51ebcf5886.jpg

…och igen…
    5638040795_8aa33d57cf.jpg

Lättvind var det här!
    5638041079_5c5a35de2f.jpg

Och som sagt, vissa rippar ändå. Han pratar konstigt också.
    5638041333_7df7a2ba1b.jpg

Nu har jag några tusen surfbilder att gå genom, har redan lovat bort några så har jag tur så finns de i någon onödigt tyskinfluerad katalog framöver. 🙂

Tjipp!

jesper-b svarade 14 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • dr-masse

Medlem
    21 april, 2011 vid 06:21

Svenne, ni verkar ha haft en helt enormt bra resa som har varit väldigt kul att följa – tack för alla pix!

• fastlandsguten

Medlem
    21 april, 2011 vid 07:43

Kom hem och leverera lite brädor nu 🙂

• jesper-b

Medlem
    22 april, 2011 vid 11:22

Det skönaste med att lämna Maui är att det är en förutsättning för att kunna åka hem igen!

Glenn (bakåtloopar med blått Fire ovan) är grym på att bakloopa i alla förhållanden, även när det inte blåser ett skit. Men det ballaste med bilderna ovan på honom är nog hans bräda. Sean byggde en riktig möbel åt Glenn för några år sedan med logga och allt möjligt i olika träslag, har för mig att det är kol-rails också. Sjukt fin!

/JB

På återseende Maui, borde vara trådnamnet.

• jesper-b

Medlem
    22 april, 2011 vid 11:24

Det skönaste med att lämna Maui är att det är en förutsättning för att kunna åka dit igen!

Glenn (bakåtloopar med blått Fire ovan) är grym på att bakloopa i alla förhållanden, även när det inte blåser ett skit. Men det ballaste med bilderna ovan på honom är nog hans bräda. Sean byggde en riktig möbel åt Glenn för några år sedan med logga och allt möjligt i olika träslag, har för mig att det är kol-rails också. Sjukt fin!

/JB

På återseende Maui, borde vara trådnamnet.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications