Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Heldag onsdag Apelviken/Läjet?

• Heldag onsdag Apelviken/Läjet?

Publicerad av zilversurfarn på 10 april, 2007 vid 09:17

Nån som liksom jag är ledig imorgon onsdag och tänker kita i Läjet eller Apelviken?
    Sticker förmodligen ner nån gång på förmiddagen.

sourra svarade 18 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • surfmc

Medlem
    10 april, 2007 vid 09:59

Jag är troligen på. Jag väntar ut en förkylning men jag tror att det är bra att rensa med lite saltvatten.

• sourra

Medlem
    10 april, 2007 vid 11:53

@Zilversurfarn 375440 wrote:

Nån som liksom jag är ledig imorgon onsdag och tänker kita i Läjet eller Apelviken?
    Sticker förmodligen ner nån gång på förmiddagen.

Jag är öppen för att förtränga mina studier på onsdag. Har du en plats ledig i din farkost?

• mat

Medlem
    10 april, 2007 vid 11:55

jag är med, fast bara några timmar

• zilversurfarn

Medlem
    10 april, 2007 vid 12:36
    sourra;375470 wrote:
    Jag är öppen för att förtränga mina studier på onsdag. Har du en plats ledig i din farkost?

Tyvärr inte. Skjutsar ungarna till dagis/skola och sambon till jobbet i Varberg på morgonen. Snyltar nog till mig en fika på jobbet innan jag drar till stranden. Är nog nere vid 10-tiden om det ser bra ut.

• sourra

Medlem
    10 april, 2007 vid 15:54

@Zilversurfarn 375481 wrote:

Tyvärr inte. Skjutsar ungarna till dagis/skola och sambon till jobbet i Varberg på morgonen. Snyltar nog till mig en fika på jobbet innan jag drar till stranden. Är nog nere vid 10-tiden om det ser bra ut.

Missade fullständigt att du var Varbergsbaserad. Nån annan som ska från Gbg till Vbg och köra på onsdag och vill ha bensinsponsor? Virre? Cheriffen? Nån?

• che_riff

Medlem
    10 april, 2007 vid 18:20

Sheriffen behöver få iordning på sin släde#2. Är dock sugen, sugen, sugen!

• sourra

Medlem
    10 april, 2007 vid 19:17

@Che_Riff 375549 wrote:

Sheriffen behöver få iordning på sin släde#2. Är dock sugen, sugen, sugen!

Bah, släde åker man på vintern. Ta och unna dig en surfdag mitt i veckan nu Johan, det är du värd.

• nic

Medlem
    10 april, 2007 vid 21:16

@sourra 375573 wrote:

Bah, släde åker man på vintern. Ta och unna dig en surfdag mitt i veckan nu Johan, det är du värd.

Jag å Yann åker från stan efter lunch, du kan åka med oss om du vill.

nic

• sourra

Medlem
    10 april, 2007 vid 21:50

@nic 375605 wrote:

Jag å Yann åker från stan efter lunch, du kan åka med oss om du vill.

nic

Ständigt dessa trevliga fransoser. Tackar för erbjudandet men jag åker ned med Snygge Pierre så jag antar att vi ses på plats. Ooh så fint det ska bli med lite vatten under fossingarna igen.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications