Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Heldag onsdag Apelviken/Läjet?
- 
		Heldag onsdag Apelviken/Läjet?Publicerad av zilversurfarn på 10 april, 2007 vid 09:17Nån som liksom jag är ledig imorgon onsdag och tänker kita i Läjet eller Apelviken? 
 Sticker förmodligen ner nån gång på förmiddagen.sourra svarade 18 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Jag är troligen på. Jag väntar ut en förkylning men jag tror att det är bra att rensa med lite saltvatten. 
- 
@Zilversurfarn 375440 wrote: Nån som liksom jag är ledig imorgon onsdag och tänker kita i Läjet eller Apelviken? 
 Sticker förmodligen ner nån gång på förmiddagen.Jag är öppen för att förtränga mina studier på onsdag. Har du en plats ledig i din farkost? 
- 
sourra;375470 wrote:Jag är öppen för att förtränga mina studier på onsdag. Har du en plats ledig i din farkost?Tyvärr inte. Skjutsar ungarna till dagis/skola och sambon till jobbet i Varberg på morgonen. Snyltar nog till mig en fika på jobbet innan jag drar till stranden. Är nog nere vid 10-tiden om det ser bra ut. 
- 
@Zilversurfarn 375481 wrote: Tyvärr inte. Skjutsar ungarna till dagis/skola och sambon till jobbet i Varberg på morgonen. Snyltar nog till mig en fika på jobbet innan jag drar till stranden. Är nog nere vid 10-tiden om det ser bra ut. Missade fullständigt att du var Varbergsbaserad. Nån annan som ska från Gbg till Vbg och köra på onsdag och vill ha bensinsponsor? Virre? Cheriffen? Nån? 
- 
Sheriffen behöver få iordning på sin släde#2. Är dock sugen, sugen, sugen! 
- 
@nic 375605 wrote: Jag å Yann åker från stan efter lunch, du kan åka med oss om du vill. nic Ständigt dessa trevliga fransoser. Tackar för erbjudandet men jag åker ned med Snygge Pierre så jag antar att vi ses på plats. Ooh så fint det ska bli med lite vatten under fossingarna igen. 
Logga in för att svara.