Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › helgen?
-
mjersen;468422 wrote:hur mycket är lagom bra omräknat i m/s?
2008-05-23 kl 09:00
Station: Skillinge
Vindriktning: Nordost
Vindhastighet: 4 m/s
Byvindhastighet: 6 m/s
Lufttemperatur: 13.8 °C
Sikt: 30.0 km
Stationshöjd: 4 mtyp så här är det nu… +/- nån M/S oxå!
-
Looks like sunday is scrapped on windguru now :S best be there early tomorrow boys. I am probably heading across tonight : )
-
hoppas ni får de kul! lär inte va några stora vågor men kanske rena med lite tur.
Blir klagshamn eller lundåkra för mig istället.
-
pjoter;468683 wrote:hoppas ni får de kul! lär inte va några stora vågor men kanske rena med lite tur.
Blir klagshamn eller lundåkra för mig istället.
tror du det blir bättre vågor i klagshamn eller lundåkra?? hihihii
-
@jonaish 468751 wrote:
tror du det blir bättre vågor i klagshamn eller lundåkra?? hihihii
de tror jag nog de blir… inte större men definitivt renare att köra i. 🙂 men ser ju rätt kass ut på denna sidan så vi får väl se. annars dyker jag bort till er på sön å leker lite.
-
Är det några gbg/vbg:are som skall ner? Man blir ju lite sugen….
-
De e la skit att skolan ska våldta en så brutalt nu när de hade varit så gött att surfa
-
Haha. Jag kan tänka mig åka ner om nån hänger med! Varberg eller Göteborg kvättar. Nån som har plats i bil eller vill åka med i Blå Pilen? Call me 0708-867386!
-
@Neven 468892 wrote:
Haha. Jag kan tänka mig åka ner om nån hänger med! Varberg eller Göteborg kvättar. Nån som har plats i bil eller vill åka med i Blå Pilen? Call me 0708-867386!
Jag skulle åkt imorgon men jag fick kört 4 tim i varberg idag så jag stannar i vbg o hoppas på samma fina bris imorgon. idag låg det på 9-10m. smhi lovar bris imorgon med! Om den uteblir imorgon sticker jag kanske ner tidigt sön o då har jag ett säte över!
Logga in för att svara.