• _sofia_

Medlem
    23 maj, 2008 vid 21:49
    debkåusf;468923 wrote:
    Jag skulle åkt imorgon men jag fick kört 4 tim i varberg idag så jag stannar i vbg o hoppas på samma fina bris imorgon. idag låg det på 9-10m. smhi lovar bris imorgon med! Om den uteblir imorgon sticker jag kanske ner tidigt sön o då har jag ett säte över!

fn magnus de kallar ja int sjysta puckar ah int höra av sig när de levererar i vbg:smile:

• debkausf

Medlem
    24 maj, 2008 vid 07:31

@_Sofia_ 468935 wrote:

fn magnus de kallar ja int sjysta puckar ah int höra av sig när de levererar i vbg:smile:

Ha! Sicken otur! E du inte i koftornas fölovade land! Dom som e smarta säger att det skall bli bra bris idag med! Kan slå en pling om han kommer igång!

• neven

Medlem
    24 maj, 2008 vid 08:10

Verkar inte bli nån roadtrip idag iaf. Sorry Nicke… Vi får se hur det blir imorrn.

debkåusf: Det skall ju blåsa ostligt som grundvind? Vad händer när brisen kommer igång då? Var kan man köra?

• annas

Medlem
    24 maj, 2008 vid 08:19

jonaish, hur ser wejvsen ut borta hos dig?

• _sofia_

Medlem
    24 maj, 2008 vid 08:45

call me if its look good 0705534192 :laugh:

• debkausf

Medlem
    24 maj, 2008 vid 10:34

@Neven 468892 wrote:

Haha. Jag kan tänka mig åka ner om nån hänger med! Varberg eller Göteborg kvättar. Nån som har plats i bil eller vill åka med i Blå Pilen? Call me 0708-867386!

När brisen kommer i vbg. kickar den in från n-nv o då bör väl alla spotsen på dom riktningarna funka. Jag kan ringa ett alertcall om den kommer!:smile:

• jonaish

Medlem
    24 maj, 2008 vid 14:46
    AnnaS;468965 wrote:
    jonaish, hur ser wejvsen ut borta hos dig?

kan nog bli bättre imorron, downwinders i borrby e aldrig fel!

vem e på?

• norrman

Medlem
    24 maj, 2008 vid 14:55

hur var det i gislöv idag? hade en nybörjare med en 12a som jag kunnat va med å leka lite?? tänkte dra mig neråt imorgon!

oveer and out

• jonaish

Medlem
    24 maj, 2008 vid 15:12

gisslöv sög faktiskt fet häst pung, borrby va nog mer gytt!!

• johanw

Medlem
    24 maj, 2008 vid 16:14

va jävligt go downwinder i borrby idag riktigt fina o clean vågor!! toppen dag kunded varit lite mer vind men men..

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2008 vid 16:52

Men downwindern var riktigt nice… fan helt underbar t.o.m. eller ja, iallafall tills sista 10min då det dog.

• pjoter

Medlem
    24 maj, 2008 vid 16:57

gött ni fick lite kul. själva va vi i ett stenigt klagshamn å lekte lite. sjukt soft plattvatten men byigt å stenar så man vågade inte satsa nåt.

Men ser ut att kunna bli fint i borrby imorrn. dock verkar vinden vrida en del vilket ju inte är helt bra för vågorna. :/

• norrman

Medlem
    24 maj, 2008 vid 17:16
    jonaish;469012 wrote:
    gisslöv sög faktiskt fet häst pung, borrby va nog mer gytt!!

vad var det som var kasst med gisslöv? borrby passar typdligen inte så bra för nybörjare? är det bättre i gisslöv då?

Later

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2008 vid 17:36

nä Gislöv är bra mycket värre för nybörjare. Stenar o grejer. Det var inte tillräckligt med vind i Gislöv, behöver bra ladd i kiten för vågor.

• skotten

Medlem
    24 maj, 2008 vid 18:08

Same again tomorrow ?? : )

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.