Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Helgen ser lovande ut..

• rimsson

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:44

helgen ser fortfarande lovande ut men undrar bara va fan hände med 12m/s sydväst i Göteborg på lördag…mhmmmmm pilarna snurrar lika fort som klockan ju…

• hattfan

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 14:01

Åh om jag inte får mina grejor snart så kreverar jag, slutet på helgen och nästa vecka verkar ju bli fräcka men som sagt så är ju windguru lite lagom gay!

• call3

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:15

Var kan man åka i södra sverige på lördag??? Står inte ut med att när man väl är ledig så blåser det inte… :mad2:

Blir väl tidigast fredag som man kan lita på prognosen..

/Calle

• larssa

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 22:06

Stämmer den nuvarande prognosen att det blir SO så kan du ju köra i Lundåkra

• skotten

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 23:54

yeah maybe you can get a ride up with me to LA if nothing else is on…

• call3

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 08:23

Ja vi får ju hoppas på att det blåser 😉

Cheers skotten men ta sig någon stanns e inget problem, problemet är ju att det inte finns några spots som det kommer att blåsa på under lördag om man tittar på windguru…

Vem kan vind dansen? ^^

• rimsson

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 12:08

Haha det kan nog alla har vi kommit fram till här :http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=53815

• egget_

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 12:09

Eller nere på Parkvägen. Skönt att se att det äntligen verkar komma lite vind….jag behöver bli blöt!!

Nån som har länken till den där spotguiden som nån gjorde med Google Earth i botten förresten?
    /Egg

• rimsson

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 12:12
  • egget_

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 17:53

Just precis, tack så mycket.

Man får verkligen hoppas på lite vind….känns som evigheter sen, nästan så man glömt bort hur det var.
    Tur jag köpt tärningar att hänga i backspegeln och en rattmuff så man kan hålla stilen ute på vattnet.
    /Egg

• sourra

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 17:58

…så vad blir det för folk som ska till varberg och härja där lör-sön?

• toby

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 18:19

@Larssa 424186 wrote:

kommer det v-vind på lördag så kommer jag och har isf med REV för demo

kommer du dit på lördag eller söndag, eller inte alls Larssa? funderar på att åka dit för att få känna på SS REV……

• skotten

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 18:23

Larissa, come up to varber with us, cabins, beer, women and windis all sorted.

• larssa

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 05:35

Jag kan bara på fredag/lördag och då verkar det inte så säkert med vind. Är det någon annan som e sugen att samåka från Helsingborg antingen fredag em eller lördag morgon om det blir vind?

Jag har blivit tillfrågad av Anders på LA-Surf att ta med en REV för demo, men även om jag inte kan på söndagen, eller om jag inte åker upp överhuvudtaget så är det kanske någon annan som kan ta med REV:en om det e ok med Anders?

• _sofia_

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 09:23

I will be there at sun morning.. en sak som e säkert iaf.. lördag om vindarna ändrar sig litte..

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Helgen ser lovande ut..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.