Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Helgen ser lovande ut..
- 
helgen ser fortfarande lovande ut men undrar bara va fan hände med 12m/s sydväst i Göteborg på lördag…mhmmmmm pilarna snurrar lika fort som klockan ju… 
- 
Åh om jag inte får mina grejor snart så kreverar jag, slutet på helgen och nästa vecka verkar ju bli fräcka men som sagt så är ju windguru lite lagom gay! 
- 
Var kan man åka i södra sverige på lördag??? Står inte ut med att när man väl är ledig så blåser det inte… :mad2: Blir väl tidigast fredag som man kan lita på prognosen.. /Calle 
- 
Stämmer den nuvarande prognosen att det blir SO så kan du ju köra i Lundåkra 
- 
yeah maybe you can get a ride up with me to LA if nothing else is on… 
- 
Ja vi får ju hoppas på att det blåser 😉 Cheers skotten men ta sig någon stanns e inget problem, problemet är ju att det inte finns några spots som det kommer att blåsa på under lördag om man tittar på windguru… Vem kan vind dansen? ^^ 
- 
Haha det kan nog alla har vi kommit fram till här :http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=53815 
- 
Eller nere på Parkvägen. Skönt att se att det äntligen verkar komma lite vind….jag behöver bli blöt!! Nån som har länken till den där spotguiden som nån gjorde med Google Earth i botten förresten? 
 /Egg
- 
Just precis, tack så mycket. Man får verkligen hoppas på lite vind….känns som evigheter sen, nästan så man glömt bort hur det var. 
 Tur jag köpt tärningar att hänga i backspegeln och en rattmuff så man kan hålla stilen ute på vattnet.
 /Egg
- 
…så vad blir det för folk som ska till varberg och härja där lör-sön? 
- 
Larissa, come up to varber with us, cabins, beer, women and windis all sorted. 
- 
Jag kan bara på fredag/lördag och då verkar det inte så säkert med vind. Är det någon annan som e sugen att samåka från Helsingborg antingen fredag em eller lördag morgon om det blir vind? Jag har blivit tillfrågad av Anders på LA-Surf att ta med en REV för demo, men även om jag inte kan på söndagen, eller om jag inte åker upp överhuvudtaget så är det kanske någon annan som kan ta med REV:en om det e ok med Anders? 
- 
I will be there at sun morning.. en sak som e säkert iaf.. lördag om vindarna ändrar sig litte.. 
Logga in för att svara.