Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing helgjuten Chinook mastfot

• el_duderino

Medlem
    28 september, 2006 vid 18:27

SJUKT BRA!

Jag har kört med många andra mastfötter och lika ofta som gummijointen gått av så har har PINen knäckts (skruven i PINen). Detta är sjukt drygt för då måste man köpa ny mastfot! Har kört med min helgjutna Chinook ett bra tag nu, känns riktigt säkert…. inte det minsta orolig över att den ska knäckas!

Ang. vikten så väger den mer än andra mastfötter.. men när man är nere på 10-tals gram i skillnad (ev. 100) så tycker jag inte det spelar särskilt stor roll!

KÖP EN!

• basse

Medlem
    28 september, 2006 vid 18:34

Har haft en ett tag nu och måste säga att den är mycket bra och ger ett gediget intryck! Vikten spelar ingen roll i mina ögon!

Tror Fahlen hade kvar senast jag var inne. Ring och kolla med honom!! 0340-83750

• el_duderino

Medlem
    28 september, 2006 vid 19:42

http://www.surfbutiken.nu funkar bra annars om vi ska namedroppa

• surfen

Medlem
    28 september, 2006 vid 20:25
    emilvikingstrand wrote:
    någon som vet om det är bra grejer? är den tung?
    Om man jämför mot North som också är helgjuten(överdel) så är Chinooken något tyngre men väldigt lite, men så är Chinooken helgjuten både under och överdel.

Ja det är bra grejer.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications