Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Helsingborg imorgon förmiddag/lunch?
-
Helsingborg imorgon förmiddag/lunch?
Publicerad av tobbekite på 23 oktober, 2008 vid 10:15Någon som vill kita i Helsingborgstrakten imorgon förmiddag/lunch? Typ kitebeach eller nåt annat.
i värsta fall kan jag dra till JP också men helst inte, slipper gärna restiden.kan ge mig ut när som helst från kl. 10 och kan vara ute som längst till runt kl. 14. har möte på jobbet vid 15 så måste vara tillbaka där då.
edit: kan även tänka mig ännu tidigare, från klockan 8 funkar det med.
tobbekite svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
@Hbgkitare 510798 wrote:
Ingen vind (6ms), Mathias stack hem igen!
Nee vinden kom och vi hade riktigt fint tryck i 11 an ,körde till det blev mörkt.
Man blir så glad 😉
//Roger
-
crap, ingen som vill ut imorgon förmiddag alltså. prognosen ser inte jättebra ut längre så gör inte så mycket, får ta nya tag i helgen. söndag ser ju nästan för bra ut 😉
gött ni fick det fint idag i alla fall!
-
TobbeKite;510926 wrote:crap, ingen som vill ut imorgon förmiddag alltså. prognosen ser inte jättebra ut längre så gör inte så mycket, får ta nya tag i helgen. söndag ser ju nästan för bra ut 😉
gött ni fick det fint idag i alla fall!
Tobbe lämna skåneland och kom hem!!!
Öland kommer det blåsa fred, lörd, sönd :cool2:
Hoppas att jag inte blir för överriggad med min 11a!
Har varit det de 2 senaste gångerna. -
Kygen;510947 wrote:Tobbe lämna skåneland och kom hem!!!
Öland kommer det blåsa fred, lörd, sönd :cool2:
Hoppas att jag inte blir för överriggad med min 11a!
Har varit det de 2 senaste gångerna.kommer blåsa här också så ska nog få en del åkning i helgen 🙂
men hade varit kul att komma till öland o köra lite, får se om det finns tillfälle efter Thailandsresan!överriggat är ju lite jobbigt, får hoppas din 7:a kommer snart. du kommer gilla den !
-
@eagletech19 510901 wrote:
Nee vinden kom och vi hade riktigt fint tryck i 11 an ,körde till det blev mörkt.
Man blir så glad 😉
//Roger
Gött mos! Skall inte lita på Mathias mer när det gäller vindprognoser!
Till helgen får det bli Halmstad igen! -
Hbgkitare;511028 wrote:Till helgen får det bli Halmstad igen!
lördag ser rätt kass ut härnere medans Halmstad ser väldigt lovande ut.
när räknar ni med att dra dit och hem? har ni plats i bilen för mig? annars kan jag köra egen bil och följa efter er om det går bra, vill inte köra själv då jag inte känner till några spots i Halmstad.
ifall jag kör egen bil har jag plats för 2 till om någon från helsingborgstrakten vill åka med! -
Vi är tre st . Kan bli lite trångt , men du kan hänga efter oss om du vill .
Vi tänkte nog sticka vid 10-11 imorgon . -
Vogon Jeltz;511125 wrote:Vi är tre st . Kan bli lite trångt , men du kan hänga efter oss om du vill .
Vi tänkte nog sticka vid 10-11 imorgon .funkar för mig! får se om jag får med mig nån mer i bilen.
hur är den platsen ni ska till? mycket vågor? platt? nånstans mitt emellan?
skicka gärna PM med mobilnr så jag kan nå er imorgon om jag ska köra efter er! -
Kolla med Annasofia om hon också vill med, det är ju grunt där men lite choppigare än på Kitebeach. Längre ut blir det lite större vågor för den som vill köra det!
Vi kan skriva här ikväll vilken tid vi kör och var vi kan mötas upp eller så bifogar jag en karta här!
-
Hbgkitare;511135 wrote:Kolla med Annasofia om hon också vill med, det är ju grunt där men lite choppigare än på Kitebeach. Längre ut blir det lite större vågor för den som vill köra det!
Vi kan skriva här ikväll vilken tid vi kör och var vi kan mötas upp eller så bifogar jag en karta här!
låter bra, skriv vilken tid ni drar. nu vet jag ju var det ligger så inte lika akut att köra samtidigt då.
får jag med mig nån till i bilen så drar jag, ser betydligt bättre ut med vindar uppåt halmstad.
så om nån i helsingborgstrakten vill med, skicka PM eller skriv här 🙂 -
TobbeKite;511143 wrote:låter bra, skriv vilken tid ni drar. nu vet jag ju var det ligger så inte lika akut att köra samtidigt då.
får jag med mig nån till i bilen så drar jag, ser betydligt bättre ut med vindar uppåt halmstad.
så om nån i helsingborgstrakten vill med, skicka PM eller skriv här 🙂Jag hakar på:laugh:. Blev ju inget idag så man har ju lite att ta igen…när ska vi dra?
-
annasofia;511181 wrote:Jag hakar på:laugh:. Blev ju inget idag så man har ju lite att ta igen…när ska vi dra?
har skrivit ett PM till dig !
-
Vi sticker lite efter 10 från Hbg och kör uppåt mot Mellbystrand/Halmstad.
Kollar prognosen innan vi sticker, kan hända att vi måste ta oss lite längre upp än Mellbystrand för att hitta vind men det ser vi imorgon! Mathias snackade om nåt ställe som heter Påarp precis norr om Halmstad.AnnaSofia har mitt mobilnummer så vi kan hålla kontakten!
Glöm inte huvorna alla så vi inte ser våra fula nunor när vi fotar!
Logga in för att svara.