Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Helsingborg imorn!
-
Helsingborg imorn!
Publicerad av cedric på 11 juni, 2010 vid 19:22Jag kommer spendera sommaren i Helsingborg och hoppas såklart att det blir maaassor med vind och många dagar med kitesurf!
Är det Fortuna/Kitebeach som gäller en dag som imorn med sydvästlig vind? fler här som ska ut och köra runt helsingborg imorn?tobbekite svarade 15 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Finns en tråd här med på ämnet: [ame=”http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=74343″]Hbg lördag?! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D
Som jag skrev där funderar jag på att köra före lunch och/eller framåt kvällen.
Jepp Kitebeach är det som gäller. Har man ork går det köra lite längre ner till landskrona och köra på JP.
-
Jag skall ut på em om du vill med Tobbe, men vill köra vågor. Funkar det någonstans i skälderviken eller skall vi köra en downwind från hbg-highnose?
-
Jag ska ut efter jobb imorgon också, vid 15-16 tiden men har inte bestämt mig vart än. Är det SV brukar Margs go off samt Ängelholm kan vara bra. Messa mig vad du/ni gör imorgon Larssa!
-
Davids;616570 wrote:Jag ska ut efter jobb imorgon också, vid 15-16 tiden men har inte bestämt mig vart än. Är det SV brukar Margs go off samt Ängelholm kan vara bra. Messa mig vad du/ni gör imorgon Larssa!
Alright, I’ll
-
Jag e oxå på! vart blire??? ängelholm eller downwinder tycker jag låter bra…
Kan hela dan men har ingen bil om någon är sugen tidigare än Larssa så skrik till, annars följer jag på han i eftermidda ; )
Om någon kör från (genom) LA på väg mot vågorna så skrik gärna till! 070-55 44 545
-
Tror det e folk i JP, annars får du ta dig till Ängelholm, eller hbg så kan du få skjuts härifrån. Jag kör norr ut direkt jag kommit hem o packat bilen.
-
28,6 m/s som topp registrerad i Margs idag.. Det var faaaan rocknroll!!!
-
jag är sugen på kitebeach typ snart, ser ut att blåsa runt 8-9m/s fram till lunch för att sedan avta. nån mer som kan nu på förmiddagen?
Logga in för att svara.