Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Helsingborg, Jonstorp

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 20:40

du glöm Jonstorp galet stenigt där…

• davids

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 21:52

Galet stenigt i Jonstorp?? Ehhh… Farhult e typ suvveränt.. superlånggrunt och inte en enda jävla sten..

Det är väl typ där och på Kvick i Höganäs kitarna (?? finns det några förutom jag och Jönsson) i Höganäs håller till. Jag brukar vara på Margreteberg också, helt ok, inte så långgrunt bara..

• kitelife

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 07:17

ehhh fråga mårten och Bengt dom har båda hamnat på sjukhus pga. alla dom stenar taggtråd och annan skit som är i vattnet där ;(

• mons

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 10:38

en till som kör i farhult och kvick. Kvick är väl sådär, den jävla rutchkanan och alla badare, men annrs så är det ok. I magreteberg har jag bara kört en gång, där är ju 1,5m djupt bara man lämnar stranden ju. I jonstorå är där ganska mycket skit, men i farhult är det perfekt. Det bästa som jag vet här runt höganäs.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 12:22

Tack för all info !!

Ja jag har som sagt tidigare tävlat i världscupen i Skärmflyg men vill nu börja med kite. Lekte lite med våra kitar i Advance teamet redan 96-97 men aldrig på vatten :-))
    Har inga grejer än så det skulle vara roligt att bara hänga med och se o lära lite först. Funderar på att köpa Naish eller Cabrina men vi får se !! Skulle någon vara på gång och kita idag eller dom närmaste dagarna så slå en signal. Skulle det blåsa för mycket så får jag väl bjuda på ett tandemflyg i min paraglider eller…
    Mvh

Micke 0708-880046

• larssa

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 15:46

Skall förmodligen ut på torsdag em. i Råå om det blåser. Jag kan höra av mig om det blir av så kan du hänga på om du vill.

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 16:38

Va!!!!!!!!!! avslöja detta ”secret spot”

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 19:20

Men min Globerider drake tåler mer än mig//Bengt ”Terminator” Nilsson http://www.skid.nu

• anonym-anvandare

Medlem
    10 september, 2003 vid 14:29

Ja så är det…………….. Webbplats

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Helsingborg, Jonstorp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.