Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Helsingborg, Jonstorp
-
Helsingborg, Jonstorp
Publicerad av anonym-anvandare på 25 augusti, 2003 vid 20:35Tjingeling !!
Undrar om det är någon som kitar i Jonstorp eller..Mvh
Micke Sörensen ( Former Paragliding Pilot :-))
anonym-anvandare svarade 21 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Galet stenigt i Jonstorp?? Ehhh… Farhult e typ suvveränt.. superlånggrunt och inte en enda jävla sten..
Det är väl typ där och på Kvick i Höganäs kitarna (?? finns det några förutom jag och Jönsson) i Höganäs håller till. Jag brukar vara på Margreteberg också, helt ok, inte så långgrunt bara..
-
ehhh fråga mårten och Bengt dom har båda hamnat på sjukhus pga. alla dom stenar taggtråd och annan skit som är i vattnet där ;(
-
en till som kör i farhult och kvick. Kvick är väl sådär, den jävla rutchkanan och alla badare, men annrs så är det ok. I magreteberg har jag bara kört en gång, där är ju 1,5m djupt bara man lämnar stranden ju. I jonstorå är där ganska mycket skit, men i farhult är det perfekt. Det bästa som jag vet här runt höganäs.
-
Tack för all info !!
Ja jag har som sagt tidigare tävlat i världscupen i Skärmflyg men vill nu börja med kite. Lekte lite med våra kitar i Advance teamet redan 96-97 men aldrig på vatten :-))
Har inga grejer än så det skulle vara roligt att bara hänga med och se o lära lite först. Funderar på att köpa Naish eller Cabrina men vi får se !! Skulle någon vara på gång och kita idag eller dom närmaste dagarna så slå en signal. Skulle det blåsa för mycket så får jag väl bjuda på ett tandemflyg i min paraglider eller…
MvhMicke 0708-880046
-
Skall förmodligen ut på torsdag em. i Råå om det blåser. Jag kan höra av mig om det blir av så kan du hänga på om du vill.
Logga in för att svara.