Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Helt ofattbart.
-
Helt ofattbart.
Publicerad av krillan82 på 16 augusti, 2008 vid 13:06Jag funderar helt seriöst och allvarligt fast merparten av er inte kommer tror på mig att vara helt jävla nykter ikväll, lägga mig tidigt. för att sedan dra till Habo i morgonbitti. Ngn mer som e sugen?
jonaish svarade 16 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
this is bull… dude, we dont believe a word…. whatchya up to tonight?
-
Skotty eller nick… kan ni ta med heelstraps till habo i morgon?
-
Du kan väl komma hem till mig ikväll Krillan så sitter vi och tittar på några kalla öl utan att smaka dem.
Slå mig en signal… funderar att dra till Ribban och köra nu.
Det är några stycken ute och kör där nu -
Krillan82;491152 wrote:Jag funderar helt seriöst och allvarligt fast merparten av er inte kommer tror på mig att vara helt jävla nykter ikväll, lägga mig tidigt. för att sedan dra till Habo i morgonbitti. Ngn mer som e sugen?
Jag trodde du var bättre änså, jag är besviken…
-
WOOOOHOOOO… var på KB med Wibban och jag klara va nykter hela kvällen. Wibban om du läser detta såtog jag hand om din kavaj. Hoppas du kommer hem på säkert sätt, Till er andra fy faaaaan vad wibban e Kung på klubben.
-
@Krillan82 491270 wrote:
WOOOOHOOOO… var på KB med Wibban och jag klara va nykter hela kvällen. Wibban om du läser detta såtog jag hand om din kavaj. Hoppas du kommer hem på säkert sätt, Till er andra fy faaaaan vad wibban e Kung på klubben.
Kvelden har inte borjat ens och du är redan hjemme, är du sjuk eller!>!!
-
hahaha yeah home at 3am during malmöfestivalen…. mate, we are not impressed….
Logga in för att svara.