• Hemma igen!

Publicerad av voodoo på 13 juni, 2002 vid 19:08

Har efter en vecka på GC sett det mesta när det blåst 3.7 och mer varje dag med varierande stl på vågor, som dock var som störst i söndags (ca 3-3.5m som störst som jag uppfattade det från land, då jag inte seglade själv).
    Sett Vidar och Björn dundra på för fulla muggar…Vidar’s clew first forwards, Crazy Pete’s, Björn’s superhöga backloops, pushloops mm.
    Har gjort slut på 5 rullar film (lämnat in idag så vi får se om det är värt jobbet att sätta ut på nätet, annars finns säkert fotoalbumet med i bussen i VBG när det börjar blåsa).
    Sett NYA Proof designen som är riktigt snygg, kommer i produktion i slutet av juni början på juli.
    Sett North’s -03 (Instinct och Superstar) som Vidar hade!
    Har numer 2 st ursnygga Proofbrädor (en rip line och en wave line) med ”Mano” design, orange deck och vit botten vita stroppar och pads.
    En riktigt innehållsrik vecka utan segling för egen del, men i slutänden värd varenda krona..

anonym-anvandare svarade 22 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 juni, 2002 vid 19:45

OCH !!!!!!!

• voodoo

Medlem
    13 juni, 2002 vid 19:55

Tänkte bara dela med mig..

• calle_b

Medlem
    13 juni, 2002 vid 20:19

FRÖJDEFULLT! Försök o lägga upp bilderna på nätet! Vore skitskoj o se dem smile.gif

Ha de gott (anonyma snubben får lukta bajs)

Calle_B

• anonym-anvandare

Medlem
    13 juni, 2002 vid 20:31

lät soft!!! lägg in bilderna på nätet som sagt!!!!

• oscar

Medlem
    13 juni, 2002 vid 20:38

Supernice! Vore grymt kul att se blider på nya north. Förstår om du inte seglade på grund av den hårda vinden (om det var därför). Pozo är sjukt.

• voodoo

Medlem
    13 juni, 2002 vid 21:28

Nja det var väl inte direkt för vinden mer att det inte är min favoritriktning på hoppen (jag är så enfotat man kan bli) och att jag inte fick brädorna förrän 1 timme innan vi skulle med flyget.
    OK jag kunde ju hyrt grejer men kollade lika gärna på de STORA grabbarna och sparade min högerfot lite (vulcano/spock stukning) till mitt hopphåll.. Sedan skulle det kännas LITE taskigt att lämna familjen på stranden i Pozo (och det skulle bli alldeles för dyrt att skicka dom ensamma till den nya gallerian).

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juni, 2002 vid 10:30

Micke, det er det dummeste jeg har hørt. Vært på Pozo og ikke surfet noen ting. Var der og surfa i hele mai. Hilsen Paul (norrbaggen)

• voodoo

Medlem
    14 juni, 2002 vid 10:39

Tjena Paul.. vad ska jag säga EHHH……jag har fått många bra kort ; )
    Blir det ngt VBG iår? Vi åker så fort det kommer in ordentligt med vind från V el NV och stannar så länge vi orkar.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juni, 2002 vid 11:41

När någon vill skriva något trävligt skall man inte svara med:och.
    Vänta med att svara tills du blir mogen.

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juni, 2002 vid 12:00

Kommer ned så fort det blir bra vind. Har vært dårlig så langt i år. Sees i Vbg.
    /Paul

• voodoo

Medlem
    14 juni, 2002 vid 12:12

Trevligt att det fortfarande finns ”mogna” människor här som inte kommer med urkorkade kommentarer, för konfen håller tyvärr på att spåra ur helt pga några få småungar leker med skolans dator!
    Tycker fortfarande att det inte ska gå att skriva inlägg som anonym, många andra forum har krav på registrering med korrekt e-mailadress för att kunna posta inlägg.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2002 vid 11:37

Hej Voodoo…
    Kan du ikke sende nogle billeder af de der Superstar sejl og Proofboards til mig på michael_goya@hotmail.com
    Jeg får mine nye Superstar sejl på fredag og kunne godt bruge nogle actionshots af dem…
    Surfhilsner Michael
    grin.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications