Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hittat en kamera på gräsmattan i habo..
-
Hittat en kamera på gräsmattan i habo..
Publicerad av skejtar_henke på 1 april, 2009 vid 18:37Jag har en kamera som hittat i tisdags på gräsmattan i habo..
Fås tillbakas mot beskrivning.
Om ingen vill ha den så säljar jag den billigt och så sätter vi den och köper nya bojar till Habo…polacken svarade 16 år sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Om det är en Hasselblad H2 så kan det vara min…
Var och knäppte lite bilder på brunstiga mördarsniglar härom dagen.. -
Gadget;538707 wrote:Om det är en Hasselblad H2 så kan det vara min…
Var och knäppte lite bilder på brunstiga mördarsniglar härom dagen..Jag med… lyfte på täcket!
-
Hej Henke!
Om det är en Canon SD 1000 med en 2GB sticka (silver/svart färg aka orginal) som har en minimalistisk design inkluderande ett fult tygfodral så är det min.
Du kan ju dubbelkolla; Om den innehåller bilder av romantisk natur (nakna män i medelåldern från Düsseldorf) då är den definitivt min.
Är i DK och surfar för att sedan invadera Lomma på heltid. Du kan få en ÖL*x för besväret, när ett överlämnande har genomförts.
Tack på förhand!
//Eder Polack
-
Behöver ni pengar till nya bojor så kan jag sälja min kropp på lilla torg, bara jag får kameran.. är det ok?
-
hej Mr polack…Ja då var det mysteriet löst. Kameran låter dom den är din… Hör av dig när du kommer hem så får du antingen hämta den i Malmö eller så tar jag med mig den till habo…
Kul att grejor kommer till rätt tycker jag…
Logga in för att svara.