Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp Bladder problem!!!

• kitelife

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 09:36

Om du har tur har KP en på lager…

följ länker för kontakt…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 14:39

Jag har fixat en ny bladder. KP hade ingen, men det gick att beställa från dk. Tack iaf Pan.

mvh Erik grin.gif

• davids

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 16:02

Den minsta, yttersta bladderna har gått sönder på min Wipia Hydra 11 2002 också, som tur är går det utmärkt att flyga den ändå men jag behöver en ny.. var beställde du den från Erich? vad kosta den?

• kitelife

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 22:12

ja just det Kiteshop.dk har en hel del (eller bara?) wippi grejor…

men kolla noga vad du får för grejor till draken och att det inte finns något erbjudande på nån sida som du kan utnyttja, har haft problem med bommar bridels och lite sånt, har dock alltid fått mina grejor snabbt och smidigt…

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 08:31

Jag gick in på Wippis hemsida och surfade upp deras danska agent, som heter CK Team trading APS. Tele nr till dom är +45 76 82 20 10 Prata med Dirk, han har koll på bitarna (tror jag…)
    Lycka till mvh Erik

• davids

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 09:36

Jo jag skulle tro att Dirk Sparbom har skaplig koll på grejerna=)

• kitelife

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 10:06

Dirk är en mycket trevlig och kunnig snubbe! som dessutom gör dom högsta/längsta b/o jag har sett i hela mitt liv : ) seglat en del med honom och några andra danskar…

LYSSNA på honom! han vet vad han snackar om : ) men att han jobbar för wippi är f#n ett stort i kanten : )

• andi_j

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 10:43

Tjena Erich
    Vilken bladder var sönder och vad kostade den??

Andi

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 12:00

Det är Stora front bladdern. Den är redan lagad ett par ggr så jag pallade inte att hålla på mera,köpte ny istället. 450 dkr + frakt.

hepp
    Erik grin.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications