Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hjälp Bladder problem!!!
-
Hjälp Bladder problem!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 21 augusti, 2003 vid 09:26Tjena alla tunga kiteboarders! Tips om var jag kan köpa eller beställa en ny bladder till min Wipika hydro 9-02 emottages tacksamt. mvh Erik
anonym-anvandare svarade 22 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Jag har fixat en ny bladder. KP hade ingen, men det gick att beställa från dk. Tack iaf Pan.
mvh Erik
-
Den minsta, yttersta bladderna har gått sönder på min Wipia Hydra 11 2002 också, som tur är går det utmärkt att flyga den ändå men jag behöver en ny.. var beställde du den från Erich? vad kosta den?
-
ja just det Kiteshop.dk har en hel del (eller bara?) wippi grejor…
men kolla noga vad du får för grejor till draken och att det inte finns något erbjudande på nån sida som du kan utnyttja, har haft problem med bommar bridels och lite sånt, har dock alltid fått mina grejor snabbt och smidigt…
-
Jag gick in på Wippis hemsida och surfade upp deras danska agent, som heter CK Team trading APS. Tele nr till dom är +45 76 82 20 10 Prata med Dirk, han har koll på bitarna (tror jag…)
Lycka till mvh Erik -
Jo jag skulle tro att Dirk Sparbom har skaplig koll på grejerna=)
-
Dirk är en mycket trevlig och kunnig snubbe! som dessutom gör dom högsta/längsta b/o jag har sett i hela mitt liv : ) seglat en del med honom och några andra danskar…
LYSSNA på honom! han vet vad han snackar om : ) men att han jobbar för wippi är f#n ett stort – i kanten : )
-
Tjena Erich
Vilken bladder var sönder och vad kostade den??Andi
-
Det är Stora front bladdern. Den är redan lagad ett par ggr så jag pallade inte att hålla på mera,köpte ny istället. 450 dkr + frakt.
hepp
Erik
Logga in för att svara.