Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hjälp mig välja

• Hjälp mig välja

Publicerad av woodleaflay på 13 augusti, 2005 vid 11:07

Själv har jag tröttnat på dåliga prognoser och familjen har tröttnat på regn och kyla och läget är gynnsamt för att få till en sol och surfresa. Frågan är vart vi skall? Det är September eller Oktober som gäller. Jag är ganska ny och behöver öva på att gippa. Familjen är ung med barn som är nöjda med bamseklubben eller liknande.
    Vi Har funderat på kanrieöarna men vart och är det för svårt för mig? Hur är vindstabiliteten i Turkiet/Grekland vid den tiden?Antar att Egypten hade vart fint men terrorn tar ju lite lusten av det…

Hjälp, tack!

charl8 svarade 19 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • charl8

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 13:26

hej hej
    Ett ställe att kolla upp kan vara Bahia Feliz, Gran Canaria. Själv stod jag på en bräda allra första gången i mitt liv där, så det är inte för avancerat. smile.gif Då hade club mistral uthyrning där och jag TROR att det fortfarande finns kvar. Kolla på http://www.club-mistral.com

Fritidsresor annonserar med bamseklubb och jag kommer i alla fall i håg det som mysigt, fast jag fick ju inte chans att få prova just bamseklubben då… smile.gif Det var dock -92 jag var där så minnet är ju inte helt dagsfärskt. I http://www.windlords.com står Bahia Feliz med som rekommenderat plattvattenställe. Sök på Bahia Feliz så får du nog upp mer aktuell information. smile.gif smile.gif
    C-lök

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Hjälp mig välja

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.