Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Hjälp min bladder snurrar sig i LE

• Hjälp min bladder snurrar sig i LE

Publicerad av brickan på 5 april, 2004 vid 21:12

Vad gör man här har man tråcklat och donat varit jävligt noga med att föra in bladdern i le och när jag börjar pumpa är den tvinnad?

anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 april, 2004 vid 21:22

Baby puuuuder i massor så ska det nog ordna sig

• brickan

Medlem
    5 april, 2004 vid 21:27

Det var det man satt och filurade på ska fixa det i morgon undrar om det finn med olika parfym?
    Men hålet är lagat så lite nöjd är man

• roland

Medlem
    5 april, 2004 vid 23:17

kan va vara knivigt det bäste e om man e 2 då pumpar en sen står den andre vid en av dom lilla hålen och så pumpa försiktigt och försök vrid när du ser att den vrider sig beror lite på var den siter men det brukar funka. Att sätta in den själv kan vara svårt mycket lättare att vara 2 kanska en tredje som håller ölen tongue.gif

• patrikol

Medlem
    6 april, 2004 vid 07:32

När det gäller att laga LE så är det bästa att ta ut en sida i taget aldrig hela. Då hamnar den oftast rätt igen. Ibland måste man ta ut hela men oftast inte så försök att låta bli det, men när man bytar ut LE bladdern så har man ju inget val. Det hjälper ju inte dig nu men kan vara ett bra tips för andra eller dig till nästa gång.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 april, 2004 vid 08:11

gör följande ta en plastpusse stoppa i talk sedan stoppar du i bladdern i den och skakar så har du gott me bajbi powder på hela skiten…

/RämBo

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications