Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Höllviken idag!
-
Höllviken idag!
Publicerad av naish på 18 januari, 2005 vid 07:17Kommer nog bli fett!jag är där runt halv 3 någon som mer ska ut?
naish svarade 20 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Körde i Lagunen men kom i vattnet där d avtog.. Fick bli segelsnurr istället. Lagunen e fett nu asså. Sjukt platt och djupt.Vintersurfar inte du mer eller
Christian börjar bli gammal och tycker d e jobbigt med kallt vatten 
-
Jag surfar när förhållandena är bra och det var de inte i dag och jag anser förövrigt att lagunen, klagshamn och andra plattvatten ställen suger rätt fett gosse.
Snurra du dina segel i 3-7 m/s- Så ringer du mig nästa gång det blåser över 13 m/s så kanske vi kan surfa där det går lite vågor, om du vågar förstås!
Din Lättvinds Räka! -
men aaaahhhhh okej då. Jag e en töönt!Får skärpa mig och försöka bli som dig.

-
Hallå!
Skanör på torsdag ser ut kunna bli +12 m/s.
Jag kommer garanterat vara där om prognosen håller!
Någon mer?
Magnus W -
Sista dagen på semestern på teneriffa, vet inte om du har hörtalas om det stället men det tillhör kanariöarn. Brukar gå vågor där, gjorde det de andra dagarna där. Olyckligtvis så blåste det Phille vindar 6-9 m/s så det blev till att plocka ihop tunnbröd kittet och ut med fet brädan alá Phille och fet seglet alá Phille. Hade det gått vågor så hade jag valt andra prylar och annat spot. Varför köpte du en vågbräda Phille, det undrar jag?

Har du föresten bestämt dig när det gäller ny fristajl grejerna och ny segel linje? -
Tjaaa Magnus!
JAg kommer imon och kör med dig.Får säga att jag e sjuk till min bildlärare så jag kan skita i en konstvisning som vi ska gå på. Va e ditt nummer Magnus så slår jag dig en pling.
Ha d gött/Phille -
Tycker prognoserna börjar bli lite svajiga, ju närmare aktuell surfdag ju mer osäkra blir de, någon slags Murphys 3:e surflag…
men vi får se om de kickar in (+12m/s)!
Christian, är det inte dags att kompa ut lite? Verkar bli kallt från helgen och fram i nästa vecka, otäcka februari närmar sig, hux flux så blir det is, kan vara sista chansen på ett tag…
Magnus W
073-7589760 -
Det finna alltid tid för komp, men jag hinner inte plasta mina skador sen senaste surfet. Alla brädor har skador som måste fixas nu så jag klackar morgondagens surf.
-
Surt med brädor som går sönder, inte din nya beg. vågis också!?
Jag har en gasmask du kan låna, en mask är att rekomondera om du ska plasta en större yta med epoxi, de e inte nyttigt…
Ses & Hörs
Magnus W -
Så mkt som jag måste plasta är det lika bra att köpa en egen mask, jag var påväg i helgen men lyckades spärra mitt kort när jag skulle betala.
Men tack för erbjudandet!
Logga in för att svara.