Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hopp tävling
-
det kan du fethaja ditt kassa as. idag har vi haft tryck i 14So2 tjoho vad det är gött vart i vannet. 05orna är …… kommer mer imorgon
-
Tja jag har nog fullt upp med att plåta eller filma då!
Lite utanför min kompetens tyvärr i allafall än så länge! Men träna det gör jag gärna fixar du bara lite vind så är jag på direkt. -
Då får man väl ta fram gamla Rhino2…
Var anmäler man sig? Står inget på sidan om tävlingen!?
-
Det finns ingen Rhino3 utan den heter Rhino04e De hoppade över en årgång.
Men för att svara på din fråga så har Rhino2 överlägset bäst häng av alla kites som någonsin gjorts.. Att det sen känns som att åka lina efter en bulldoser är en annan sak:)
Rhino04 är lite enklare att kontrollera. -
Va fan Anna du har ju ett övertag i killklassen, slarva inte bort det genom att tjöta till dig en tjejklass.
-
mycket snack har det varit…upp till bevis nu för EH..
-
Svar till:
Va fan Anna du har ju ett övertag i killklassen, slarva inte bort det genom att tjöta till dig en tjejklass.
[/ QUOTE ]
anna sparre är inte den enda tjejen som kör i sverige… -
Svar till:
Det finns ingen Rhino3 utan den heter Rhino04e De hoppade över en årgång.
Men för att svara på din fråga så har Rhino2 överlägset bäst häng av alla kites som någonsin gjorts.. Att det sen känns som att åka lina efter en bulldoser är en annan sak:)
Rhino04 är lite enklare att kontrollera.[/ QUOTE ]
Fan då ställer jag också upp med min rhino2a. Det är ju bara att maxa, bryter man sen några ben i landningen eller nåt är det helt ok. Man vann ju iaf tävlingen. Eller är det krav på att man ska ställa landningen? Trix 90 är jag inte sen på
-
Svar till:
Vinner Hugo så är det så att ni andra är för kassa. Ut och träna. Ni som vill köra idag kan komma till oss för vi har haft vind hela veckan.
Roger kom och prova 05 orna idag. Mårten[/ QUOTE ]
fan Mårten det blåser tydligen alltid i din imaginary world kan jag få hälsa på dig så tar ja med alfons åberg?
Hur gick det med båten igår? är du redo för ett kvällsmeck i veckan kanske?
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
anna sparre är inte den enda tjejen som kör i sverige…[/ QUOTE ]
Precis. Skulle vi bara kunna få ett svar istället? -
Svar till:
inte för att jag vill framstå som en total idiot som är datorinkompetent men var på hemsidan?
[/ QUOTE ]
Det är lugnt, sidan ser ut som sidor gjorde 97 och fungerar inte ens till hälften. Hittar inget som har med någon tävling att göra.
Tycker för övrigt att rätta många kitesidor ser väldigt taskiga ut

Iaf är datumet nerskrivit så det blir en spectator till
Logga in för att svara.