Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hoppet inte ute!

• hoppet inte ute!

Publicerad av walle på 12 augusti, 2005 vid 15:42

Som trebarns far så avundas man alltid alla er som sticker i väg och kitesurfar några månader om året och jag har länge försökt få med familjen på kitesemester men tjejen e inte det minsta intresserad av surflivet… så jag får nöjja mig med att åka i väg själv på en eller två 1-2veckorskiteresor om året frown.gif

men efter en artikel i tidningen mamma där en familj tillbringar halva året på Hawaii så kanske jag kan övertala henne smile.gif

http://www.mama.nu/artiklar/antligen_picknick/

Lägg märke till kitesurfaren på bilden, i tidningen ser man bättre och flera på bilden!

annas svarade 20 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • niklas82

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 16:23

och ni som inte vet vad barn o sånt är.. så finns en tidning som heter: DAX privat. och där kan man se bilder på hur man gör… bäst är just nu inga-lill från torup som ligger uppfläkt på sidan 3-6 (ja hon tar upp alla sidor)

• walle

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 17:11

Svar till:

och ni som inte vet vad barn o sånt är.. så finns en tidning som heter: DAX privat. och där kan man se bilder på hur man gör… bäst är just nu inga-lill från torup som ligger uppfläkt på sidan 3-6 (ja hon tar upp alla sidor)

[/ QUOTE ]
    bättre tidning, helt klart grin.gif

• egan

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 17:12

jag kan hoppa jättehögt

• annas

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 17:13

Ja, det är Johanna och Jesper ju – sköna människor! Bor ofta hela familjen i sin surfbuss när dom är hemma i Sverige och åker runt till tävlingar och så.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications