Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Hört på stranden
-
Hört på stranden
Publicerad av lbj på 15 augusti, 2006 vid 14:29Knatte svarade 18 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
…hmmmm intressant…eller är han möjligtvis caddy åt Surfan eller nån annan Fanatic-nisse?
-
Knatte
Gäst15 augusti, 2006 vid 14:48Kanske Bjärklings nya Fanatic 111 som han donar med ??:grin:
-
Han kan få bära mina Fanatic grejer på Strand Horst:wink:
Annars kan man väl hoppas på att mannen äntligen hittat hem…….
-
getwet wrote:Han kan få bära mina Fanatic grejer på Strand Horst:wink:
Bara du betalar *minst* lika mycket som Lasse gjorde… 😀
-
Senaste från stranden…
Om man åker 8 mil för att surfa lite, är det då inte bättre att ta med sig segel? Räcker ju inte med att bara ha brädan med sig, även om ett riktigt proffs monterat fotstropparna… 😉
På bilden syns en Lasse som desperat försöker få tag på ett segel att låna… 😀
-
Knatte
Gäst16 augusti, 2006 vid 14:15Jester wrote:Senaste från stranden…Om man åker 8 mil för att surfa lite, är det då inte bättre att ta med sig segel? Räcker ju inte med att bara ha brädan med sig, även om ett riktigt proffs monterat fotstropparna… 😉
På bilden syns en Lasse som desperat försöker få tag på ett segel att låna… 😀
Jo, man tycker ju att Lasse, som har varit med i så många år, borde veta att ett segel behövs också :tongue: 😀
-
Passa er för mannen på stranden med kamera. Nästa film kanske blir riktigt elak!!
-
Tjena Lasse! Om jag kör snabbare med min kinetic 287 -93 än vad du gör med din nya falcon skall vi byta då? (Du får ha segel om du vill)
-
hammer wrote:(Du får ha segel om du vill)
Klockren kommentar…
-
hammer wrote:Tjena Lasse! Om jag kör snabbare med min kinetic 287 -93 än vad du gör med din nya falcon skall vi byta då? (Du får ha segel om du vill)
Vill du ha en dialog i ämnet så visa vem du är. Du verkar ju inte ha varken segel, GPS eller något namn -
Vill du ha en dialog i ämnet så visa vem du är. Du verkar ju inte ha varken segel, GPS eller något namn
på dom bara heja lasse
-
Ursäkta att jag inte presenterar mig! Det är klart att du inte kan känna igen mig eftersom det oftast är ryggtavlan du ser när vi är ute och speedar i hemmaspoten Lapposand. Har ingen egen gps men fick låna din och gjorde hela 17 knop i knapp planing. (Jag har faktiskt segel vilket gör det lättare att komma upp i planing….) //Mattias
-
… at om man slår masten i sten innan riggning, så går masten sönder. Nästan lika svårt att surfa utan mast som om man har glömt sitt segel…
Logga in för att svara.