Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hot Sails Maui SO.. Porrigt värre!

• Hot Sails Maui SO.. Porrigt värre!

Publicerad av smultronizer på 15 april, 2004 vid 09:59

Fick igår ett samtal av min bror att han fått sitt Hot Sails Maui SO med ”guldflamman” som glimmar så förföriskt. Givetvis var jag ju tvungen att åka till honom och klämma, känna och dregla ner X-plyn lite 😉

Passade på att filma lite eftersom guldflamman blänkte så förföriskt i mina ögon. Tyvärr syns det inte hur mycket det blänker riktigt. Men jag lovar att man _syns_ i viken! :-P(Hoppas jag la upp filen rätt! 😉

Vilket segel! En sådan kanonkvalité rakt igenom.. Väldigt förstärkt och grymt lätt. Kom fram till att det får bli en linje SO segel. Tyvärr fick jag inte möjlighet att testa det eftersom det blåste ca 10m/s för lite..

anonym-anvandare svarade 21 år sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • ola-h

Medlem
    15 april, 2004 vid 10:15

Jesper Blomberg droppar in på en ”glassy” Hookipavåg med sitt guldfärgade SO:

• fastlandsguten

Medlem
    15 april, 2004 vid 12:47

Inte lika mycket till dropp men två lyckliga ägare av SO.
    Här ser vi gul resp röd flamma. Charlie har fått segla sitt 6.3 och är mycket nöjd! hälsar, Peter

• fastlandsguten

Medlem
    15 april, 2004 vid 12:52

en till bild…

• callekuling

Medlem
    15 april, 2004 vid 13:07

Hey!

Hot Sails Maui gör riktigt cleana segel, nästan så det rycker lite i Bagguetten… blush.gif

• ola-h

Medlem
    15 april, 2004 vid 16:04

OK, en bild på ett rött oxå, jag seglar (även detta på Hookipa) och Calle Nyberg tog bilden.

• koa

Medlem
    16 april, 2004 vid 06:26

Bilder:
    Maui-2004
    Seglare: Calle N
    Videostills: Linda

• ola-h

Medlem
    16 april, 2004 vid 06:48

Grym action, Calle.

• charlieb

Medlem
    16 april, 2004 vid 08:44

Porrigt? Hmm… visst kan det vara så men med en massa SO guldsegel i bagen gör kanske att det rycket lite varstanns men i huvudsak är man glad att man har öron… annars skulle smilet laugh.gif gå hela vägen runt huvudet. Hoppas att många kan ta/få chansen att testa SO för det är det värt, inte bara ett rackarns tjusigt segel utan också skönt!

CharlieB

• jonatan

Medlem
    17 april, 2004 vid 19:29

Jag har gått och suktat efter en linje SO hela vintern. I perioder går det över och man inser att det ät för dyrt, men sen är man där och dreglar igen.. smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2004 vid 20:41

Dom blir bara snyggare o snyggare med åren…

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hot Sails Maui SO.. Porrigt värre!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.