Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Hotsailsmaui Superfreak

• Hotsailsmaui Superfreak

Publicerad av konstantin på 14 juli, 2007 vid 18:52

Är intresserad av ett Superfreak segel. såg att man kunde beställa seglet med valfri färgmodeller det finns ju lite att välja på. någon som har köpt ett Superfreak med ett eget motiv på? vad blir kostnaderna för ett segel om jag beställer ett sånt, är det mycket extra kostnader eller?

jesper_b svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • dude

Medlem
    14 juli, 2007 vid 21:03

Ring o fråga Jeppe bara. Det är rätt många som fixat egna motiv tror jag. Jag tycker de är grymma segel i alla fall 🙂

• mag

Medlem
    14 juli, 2007 vid 21:59

Jag tror mest det är längre leveranstid, eller?
    Grymt coolt med egen design, såg ett par sköna designer i Halmstad förra helgen, kul färgklick på vattnet och garanterat ingen kopia.
    /Magnus

• jesper_b

Medlem
    15 juli, 2007 vid 08:45

Ja, ring mig och fråga!

Vad gäller pris beror det lite på hur komplicerat motiv man vill ha. Jag har en prislista med tillägg för mer eller mindre avancerade motiv. Mycket kan man göra utan några extrakostnder då man kan lägga olika färger i olika våder. Min nya 5.5a (den magiska storleken för SUP-vågsegling) kostade till exempel inget extra (färgkod C221).

Vill du veta mer om Superfreak kolla in: hotsailsmauikonfen antingen via http://www.hotsailsmaui.com eller http://www.hotsailsmaui.se Där finns en egen avdelning för Superfreak.

Beroende lite på var du finns kan du även få provsegla, dvs låna av mig eller någon hotrep.

/Jesper B

0733-169000

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications