Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › HPLeash nån?
- 
		HPLeash nån?Publicerad av rambo_johnson på 16 juni, 2005 vid 09:22kan skicka idag! Kom o köp matthias svarade 20 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Nej men ett par nya schackel till at ersätta de gamla dåliga skulle varit bra, har du såna i lager o hur mkt skulle det gå på, kanske billigare att införskaffa hela leashen istället? 
- 
Svar till: 
 Nej men ett par nya schackel till at ersätta de gamla dåliga skulle varit bra, har du såna i lager o hur mkt skulle det gå på, kanske billigare att införskaffa hela leashen istället? [/ QUOTE ] men fan va d du som skulle ha nu, maila mig så fixar vi det 
- 
Köpte min första EH i helgen av din kompis Johan i Lund. Har inte hunnit prova den än men den ser fin ut. Undrar bara varför det inte finns sk luftpysstoppar i alla ventiler, bara de 4 mindre strutarna? Hälsningar Marcus i Hbg 
- 
där e stoppbollar i alla. e du grön eller? vet ingen marcus sedan innan i hbg.. 
- 
Man kanske inte vill sitta och trycka på bollen för att få ut all luft ur LE, den är ju ganska stor om man så säger. Vissa har inflate och deflate ventiler där jag antar att där är stoppboll i inflate och inte deflate, capice? 
- 
Och ventilerna på o5an håller så jävla tätt att jag har glömt att sätta i proppen och surfat en hel dag utan problem. 
- 
Så jävla mensingslöast med stoppbollar. Bara jobbigt när man kitat klart ock ska har ut luftn. 
 Är ju bara att klämma ihop ventilen innan man stoppar i proppen, om man inte har dom
- 
JN har gamla hederliga stoppers på insidan av ventilen i alla strutarna. på kardborrebandet har man en liten plastpinne man sedan trycker i när man tömmer. jävligt smidigt faktiskt, pinnen är inte heller ivägen. Dom där bollarna vissa har strular ändå alltid. 
- 
antingen får du klämma lite på ventilen innan eller lite efteråt, spelar stor roll. 
Logga in för att svara.