Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HPLeash nån?

• bates

Medlem
    16 juni, 2005 vid 11:04

Nej men ett par nya schackel till at ersätta de gamla dåliga skulle varit bra, har du såna i lager o hur mkt skulle det gå på, kanske billigare att införskaffa hela leashen istället?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juni, 2005 vid 11:53

Svar till:

Nej men ett par nya schackel till at ersätta de gamla dåliga skulle varit bra, har du såna i lager o hur mkt skulle det gå på, kanske billigare att införskaffa hela leashen istället?

[/ QUOTE ]

men fan va d du som skulle ha nu, maila mig så fixar vi det

hugo@kiteboard.se

• anonym-anvandare

Medlem
    16 juni, 2005 vid 13:20

Köpte min första EH i helgen av din kompis Johan i Lund. Har inte hunnit prova den än men den ser fin ut. Undrar bara varför det inte finns sk luftpysstoppar i alla ventiler, bara de 4 mindre strutarna? Hälsningar Marcus i Hbg

• matthias

Medlem
    16 juni, 2005 vid 14:09

där e stoppbollar i alla. e du grön eller? vet ingen marcus sedan innan i hbg..

• luuddee

Medlem
    16 juni, 2005 vid 14:30

på 04:an finns de bara i de 4:a minsta

• davids

Medlem
    16 juni, 2005 vid 14:40

Man kanske inte vill sitta och trycka på bollen för att få ut all luft ur LE, den är ju ganska stor om man så säger. Vissa har inflate och deflate ventiler där jag antar att där är stoppboll i inflate och inte deflate, capice?

• luuddee

Medlem
    16 juni, 2005 vid 14:46

på EH 05 finns där deflate

• brickan

Medlem
    16 juni, 2005 vid 14:48

Och ventilerna på o5an håller så jävla tätt att jag har glömt att sätta i proppen och surfat en hel dag utan problem.

• matthias

Medlem
    16 juni, 2005 vid 14:54

jag vet inget om 04, bara om dom fätaste.

• bert

Medlem
    16 juni, 2005 vid 14:59

Så jävla mensingslöast med stoppbollar. Bara jobbigt när man kitat klart ock ska har ut luftn.
    Är ju bara att klämma ihop ventilen innan man stoppar i proppen, om man inte har dom

• kaiser

Medlem
    16 juni, 2005 vid 16:58

JN har gamla hederliga stoppers på insidan av ventilen i alla strutarna. på kardborrebandet har man en liten plastpinne man sedan trycker i när man tömmer. jävligt smidigt faktiskt, pinnen är inte heller ivägen.

Dom där bollarna vissa har strular ändå alltid.

• matthias

Medlem
    17 juni, 2005 vid 06:31

antingen får du klämma lite på ventilen innan eller lite efteråt, spelar stor roll.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HPLeash nån?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.