Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › http://home.studit.com/com00012/freeride/freeride.htm
-
http://home.studit.com/com00012/freeride/freeride.htm
Publicerad av anonym-anvandare på 27 augusti, 2002 vid 21:04Såg denna på Säljes, jävligt snygg.
http://home.studit.com/com00012/freeride/freeride.htm
106L, borde det inte funka med 7.5 segel på den om man tjurar lite?anonym-anvandare svarade 23 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Clean design. Ja vafaan. Jag har kört 8.5:an på 101 lit, liknande bräda, 36cm fena. 7.5:a, ja det lär ju fungera. Kolla fenan hur stor den är. Sen beror de på din vikt och teknik oxå…..
Jaja. Ha d gott
-
Hur dj-vla korkad får man vara??? Först lägger du in en annons i säljes ”freeride 106” där du skriver in din annons.. Sen skriver du från samma ip och undrar ”.. vilken segel storlek som passar bla bla hur clean och fräck brädan är.. ” osv. Inte nog med det… sen går du in på konfen och skriver (från samma ip igen) -”öööhh…. kolla vilken läcker bräda bla bla bla”.. Tro faen att du tycker det… det är juh din bräda!! Hur blåst får man egentligen bli?? Vill du ha uppmärksamhet på din bräda så är väl det bästa sättet att sätta ut ett rekordeligt lågt pris! Som det är nu försöker du juh bara trissa up priset på den..
BTW.. jag tycker brädan är pissful och ser rent förjäkla skabbig ut! jag menar verkligen det.. Jag menar handmålad design.. ha ha.. bara för att du själv kört på den med en roller och satt på ett par klistermärken! vilket miffo du måste vara..
Alla andra… Uräkta mitt inte alltför välvalda språk i detta inlägg men jag tycker man får ha lite vett i huvudet och inte försöka kränga sin gamla bräda på värsta skruplerfria sätt!
-
Har säkert varit på tapeten tidigare, men varför tar man inte
bort anonyma inlägg, okej man kan regga sig som arneballe
men då syns det iaf vad han postat??
Så jobbigt är det inte att regga sig..
/Andreas
-
Hmm … det är inte så äckligt som ni tror.
Det är INTE jag som svarat på min annons, inte på nåt av dessa ställen. Jag såg detta imorse,det är en polare som sitter på samma LAN(TokenRing) som har varit inne för att få precis den effekt som det nu fick för mig…
Hur fan han fått samma IP-nummer som jag hade vet jag inte, vet inte hur Token fungerar, om alla på nätet får samma IP, eller om han gjort nåt sorts hacker-insats här.
IAF är det ej jag som i dessa vackra ordalag berömt min egen bräda!!! -
Hehe…
Mina komplimanger till din polare som tänkt ut och genomfört en så djävulskt ondskefull plan… -
Jag tycker att du skall ta och offra denna forntidsbräda till väder gudarna så kanske vi får mycket vind till helgen . Den lär ju brinna bra men så mycket färg och klistermärken på . BRINN BRÄDA BRINN OCH GIV MIG VIND
-
Vi på Konfen _kräver_ att du skall offra denna till vädergudarna.. med alla dom klistermärkena och med den vackra väggfärgen som du kletat på lär säkert gudarna bli höga som hus.. och kanske förvirra bort sig ända upp hit till lilla Svedala.. … Väntar med spänning..
/
…. ”punkt-mannen” -
Sakligt; Adagion är inget vidare, undvik. Bättre att satsa på något nyare. Seglingsegenskaperna (dåliga) borde vara tillräcklig marknadsföring för att inte köpa.
Logga in för att svara.