Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur ar EH kitesen?

• yaqup

Medlem
    5 februari, 2005 vid 19:47

dirk, anonym patrik m.fl:

Nu tycker jag vi är vänner igen har min mamma alltid sagt i lägen som dessa. och det tycker jag är väldigt vist.

för det är väl så att Jesus älskar alla barn….och vi alla är faktiskt barn inför Gud, eller?

peace out

• yaqup

Medlem
    5 februari, 2005 vid 19:53

oj då. verkar som om jag inte riktigt svarade på frågan…

jag har bara hört att den ska va jättebra. EH höll ju rätt hög standard förra året, och med en tysk mindre kan det väl bara bli toppen? jag ska iaf se över ekonomin och köpa en!! smile.gif

• bates

Medlem
    5 februari, 2005 vid 19:57

Svar till:

dirk, anonym patrik m.fl:

Nu tycker jag vi är vänner igen har min mamma alltid sagt i lägen som dessa. och det tycker jag är väldigt vist.

för det är väl så att Jesus älskar alla barn….och vi alla är faktiskt barn inför Gud, eller?

peace out

[/ QUOTE ]

ja detta är väl en definitionsfråga:

Första Moseboken (genesis) 1:26: ”Gud skapade människan till sin avbild, till Guds avbild skapade han henne”
    …men man kanske kan kalla det barn grin.gif

• luuddee

Medlem
    5 februari, 2005 vid 20:04

ja barn är dom allt.

• lalliso

Medlem
    5 februari, 2005 vid 20:10

Klart jag var åkte!!!!
    Var var du Patrik wink.gif wink.gif wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 februari, 2005 vid 20:37

Svar till:

Så mycket skitsnack har nog ingen lyckats få till tidigare i ett och samma inlägg. Inte ett rätt i heller!

Rambo har ekonomisk vinnst att göra så han gör vad han behöver för att tjäna en slant.

Jag tjänar inte en krona på att puscha Naish.

Så jag talar opartiskt om alla kites.

Sen så vill du ha någon som helst respekt på ett forum så är inte anonym med ett påhittat namn rätt väg att gå.

[/ QUOTE ]

du far rabatt pa grejerna har du sjalv sagt sa ljug nu inte.

jakob ar mitt namn vad ar dit problem. jag ar inte mer anonym for dig an vad du ar for mig…

• rambo_johnson

Medlem
    5 februari, 2005 vid 22:37

Tjena gubbar

fan va ni bråkar!, testade nya Naish Torch idag, ska jag vara ärlig så tror jag att Naish kommer ha ännu ett kasst år tyvärr frown.gif hopaps Raven är bättre.

Vi hade en galen session på nya EH 2005 30kts vind och 3m vågor, vår gode vän Peter WeeWee FREAKADE totalt idag när han såg lite nya stabila EH kites eftersom han trodde ha fabriken under total kontroll, och att Eric inte kunde designa en kite själv… tji fick han, och med den tyska halvan utbytt mot en stor DEL Scandinavisk design så ska det rockASS ordentligt i år!

Här kommer en bild på 11 Wave 2005 Girl Blue

• luuddee

Medlem
    5 februari, 2005 vid 22:40

grin.gif grin.gif faen va nice mannen.. ja tyskar e nån konstiga människor

• curry

Medlem
    5 februari, 2005 vid 22:45

grin.gif, götteligött.

• mav

Medlem
    5 februari, 2005 vid 23:55

Stakars sate som frågade om EH kites….

Svar till:

”Bara att kolla era inlägg så ser man på vilken nivå ni ligger!”

[/ QUOTE ]
    – faen lite pinsamt att kläcka ur sig sådant när du tänt halva brasan själv…

En moderator borde inte pusha ett märke för någon slags profit, oavsett om du får pengar eller billiga kites.

Patrik om du ytrar din personliga åsikt om ett märke o smutskastar andra så kommer dina ord förmodligen väga tungt för de ovetande?(i o med att du är moderator)
    I så fall är det inte klockrent att du gör som du gör, okey med ett litet inlägg här o där men inte så ofta som nu… kolla på toby på kiteforum.com , där har man ett nice exempel, han sköter det klockrent – ger sin åsikt om de grejer han personligen testat och försöker ge en opartisk spegling till de som undrar…

det cleanaste som moderator hade väl varit o konflikten med matthias på telefon i o med att du blir lite som en offentlig person som moderator… istället för detta…?

Det är bara under denna delen av året som man har sånna diskussioner på forumet… wink.gif

utöver pushandet, all heder åt patrikol. tycker det är klockrent att du lägger ner massa tid på de som undrar om grejer…

hoppas snön kommer snart så alla blir glada igen…

• patrikol

Medlem
    6 februari, 2005 vid 01:29

Nu är det mycket taget ur luften har aldrig smutskastat något annat märke nu tar du fel på person för det finns dom här som inget annat gör än smutskastar andra märken så du får vända dig till dom. Dom två som jag syftar på kan du kolla inläggen på så får du snabbt en inblick i vad deras inlägg syftar till.

Mina små inlägg om Rambos Eh är bara svar på tal med glimten i ögat och inte direkta personangrepp som Mathias sysslar med jag hade raderat dom direkt om det varit riktat mot någon annan men jag modererar inte mig själv.

Brukar inte prata med folk som snackar så mycket skit om mig finner ingen större anledning till det finns så många kanon killar och tjejer för den delen med här på Steffo så det finns ingen som helst anledning att offra någon tid på dom som bara är otrevliga.

Har du tänkt på att Rambo alltid är väldigt kvick till att berätta hur värdelösa alla grejor ifrån Naish är men att jag aldrig sagt något negativt om EH eller något annat märke för den delen.

• patrikol

Medlem
    6 februari, 2005 vid 01:49

Vilket oväntat svar!
    Klart att du som hoppar högt och långt inte gillar Torchen den är ju till för svåra trick och kiteloops men även nybörjare som vill ha en stabil kite och det är inget för dig.

Tror att du kommer att gilla Raven bättre.
    Christian Ditrich som gör alla dom svåra tricken tyckte att Torchen verkade mycket lovande så det är väl tur att det finns lite olika sorters kites. Till olika sorters kiteare.

• patrikol

Medlem
    6 februari, 2005 vid 02:00

Svar till:

Svar till:

Så mycket skitsnack har nog ingen lyckats få till tidigare i ett och samma inlägg. Inte ett rätt i heller!

Rambo har ekonomisk vinnst att göra så han gör vad han behöver för att tjäna en slant.

Jag tjänar inte en krona på att puscha Naish.

Så jag talar opartiskt om alla kites.

Sen så vill du ha någon som helst respekt på ett forum så är inte anonym med ett påhittat namn rätt väg att gå.

[/ QUOTE ]

du far rabatt pa grejerna har du sjalv sagt sa ljug nu inte.

jakob ar mitt namn vad ar dit problem. jag ar inte mer anonym for dig an vad du ar for mig…

[/ QUOTE ]

Jag ljuger aldrig! Jag tjänar inte en krona på att andra köper Naish kites vilket T.e.x Rambo gör han tjänar ju på att sälja EH kites så det är ju helt självklart att han tycker att dom är bäst.

Jag får handla kites lite billigare men det är en helt annan sak.

Tänker inte ge mig in i anonym debbatten igen du kan hitta hur mycket som helst i den frågan på Steffo om du uppger ditt riktiga namn eller inte är helt oväsentligt så länge du inte har en profil på ett forum så är du inte någon och då kan man inte ta dig på allvar. Om du registrerar dig som Coca burk så är du mindre anonym på ett forum än om du konstant skiter i att logga in och använder ditt riktiga namn istället.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2005 vid 02:05

Svar till:

Torchen den är ju till för svåra trick och kiteloops

[/ QUOTE ]

asså den är sjuukt segstyrd(fördröjd styrning, lite bar pressure men väldigt dålig respons), körde tian idag och den svängde knappt man fick dra som en tok i bomen crazy.gif när man väl svängt den flög den snabbt dock men skulle man sen svänga upp den igen så gick det knappt, Torchen gav inget vidare intryck, däremot testade jag också nya Cabrinha CO2 den var jävligt snabb och direktstyrd jag vettifan va den där Montague har smögat för o misslyckas med så många kites frown.gif

jag är ledsen för er skull.

ps: tror den skulle funkat bättre om man kunde sjystera 5te linan mer, nu hänger den där bara slö o trött

• samhansson

Medlem
    6 februari, 2005 vid 06:47

ja tycker vi tar bort ”moderator rollen” helt…
    åsså ger vi alla DirkDuglas 5 stjärnor

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur ar EH kitesen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.