Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur ar EH kitesen?

• cdaa

Medlem
    6 februari, 2005 vid 09:43

Nice! När kommer de nya 2005 EH kitsen till sverige?

• luuddee

Medlem
    6 februari, 2005 vid 10:05

finns redan lite halft

• walle

Medlem
    6 februari, 2005 vid 11:19

Svar till:

finns redan lite halft

[/ QUOTE ]
    han kanske menar Sverige och inte skåne… grin.gif

• ryden

Medlem
    6 februari, 2005 vid 11:27

Det är sååå sjukt va många skitsnackare det finns här! Ägna er åt vad forumet heter istället frown.gif Blir så jävla less på er!
    Tacka vet jag http://www.kitenation.se Där är vi befriade från dessa stolpskott!!!!! BLÄÄ

• roland

Medlem
    6 februari, 2005 vid 11:32

Men patrik skriver väll där med?

• walle

Medlem
    6 februari, 2005 vid 11:55

Svar till:

Det är sååå sjukt va många skitsnackare det finns här! Ägna er åt vad forumet heter istället frown.gif Blir så jävla less på er!
    Tacka vet jag http://www.kitenation.se Där är vi befriade från dessa stolpskott!!!!! BLÄÄ

[/ QUOTE ]
    förlåt om du tog det illa, det inte allvarligt menat… försökte bara lätta upp stämningen lite här eftersom att den har varit lite ”dyster” på sissta tiden!

Skåne e faktiskt jevla mycket bättre än sunkiga småland som jag själv bor i (Dålig surf, förutom öland, och dåligt med jobb frown.gif )

Och så måste jag komma med ett tips:
    Besök inte steffo om du har lätt att hamna i depressioner, det verkar så wink.gif, eftersom att en del inlägg lätt kan missupfattas om man inte läst sammanhanget…

• curry

Medlem
    6 februari, 2005 vid 12:05

steffo är roligare än kitenation..
    Om steffo vore som kitenation skulle det verkligen bli jättetrist.

• cdaa

Medlem
    6 februari, 2005 vid 12:46

Det är väll bara protyper som finns i sverige just nu?

• pjoter

Medlem
    6 februari, 2005 vid 13:05

Svar till:

[/ QUOTE ]

ska vi ägna oss åt steffo? grin.gif

Kitenation är nog jättebra men jag måste säga att det är lite väl torrt. Fan här e de mer en communitykänsla med en massa gött skitsnack man kan skratta åt. trivs bättre här än på kitenation.

• ryden

Medlem
    6 februari, 2005 vid 13:36

Det var med ett påhopp i denna tråd som jag reagerade på.. Sådant är trist och meningslöst. Det var inte riktat till mig. Men man blir bara trött av att läsa något i stil med.. ”patrikol du kan ju ingenting. Det är ju jag som kan allt”

• ryden

Medlem
    6 februari, 2005 vid 13:38

Svar till:

Svar till:

ska vi ägna oss åt steffo?

[/ QUOTE ]

Http´n heter steffo forumet heter ”kitesurf konfen” tongue.gif

• luuddee

Medlem
    6 februari, 2005 vid 14:18

jag har en wake custom 7:a här nog den enda nya som e till salu just nu i sverige.. men prototypen är samma bara att det är andra färger o tryck på den..

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2005 vid 15:48

ioo va grann men da bleir väle en ganjakite osse?

Svar till:

Tjena gubbar

fan va ni bråkar!, testade nya Naish Torch idag, ska jag vara ärlig så tror jag att Naish kommer ha ännu ett kasst år tyvärr frown.gif hopaps Raven är bättre.

Vi hade en galen session på nya EH 2005 30kts vind och 3m vågor, vår gode vän Peter WeeWee FREAKADE totalt idag när han såg lite nya stabila EH kites eftersom han trodde ha fabriken under total kontroll, och att Eric inte kunde designa en kite själv… tji fick han, och med den tyska halvan utbytt mot en stor DEL Scandinavisk design så ska det rockASS ordentligt i år!

Här kommer en bild på 11 Wave 2005 Girl Blue

[/ QUOTE ]

• rambo_johnson

Medlem
    6 februari, 2005 vid 16:53

Svar till:

jag har en wake custom 7:a här nog den enda nya som e till salu just nu i sverige.. men prototypen är samma bara att det är andra färger o tryck på den..

[/ QUOTE ]

inte samma, men den e bra den mee

-missförstånd

klargöring: Wake och de Cabarete Prototypes som finns i Cabarete är samma kite fast olika färgdesigns.

EH 05 kommer inte vara samma som dessa kites.

• gogga

Medlem
    6 februari, 2005 vid 17:23

Vilken är bäst enligt din åsikt?

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications