Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur ar EH kitesen?

• cdaa

Medlem
    6 februari, 2005 vid 19:31

När kommer http://www.ehkiteboarding.com upp på webben med de nya kitesen?

• patrikol

Medlem
    7 februari, 2005 vid 03:29

Mitt i EH lanseringen så blir man lite misstänksam mot dina inlägg tyvärr.
    Men sådan här konstuktiv kritik är suverän! Det är så det skall se ut.

Enda som jag själv tycker är lite märklig är att så gott som alla som recenserat Torchen på olika forum runt om i världen lovordat den så in i bomben har inte sett någon annan som tyckt att den var halvbra utan bara lovord.

Tyvärr så är det ibland svårt att veta om det bara är marknadsföringstrick eftersom du lanserar EH lite väl hårt här ibland.

• patrikol

Medlem
    7 februari, 2005 vid 03:38

Ha Ha Du fattar fortfarande inte! Den som bara försöker snacka skit om andra visar bara hur den personen är som snackar skit om andra är.

Inte ett dugg om den som man snackar skit om.

Du gör ju bara bort dig mer och mer hela tiden! Detta är ett forum för brädsporter! Prova med att skriva något om kite någon gång istället!

• rambo_johnson

Medlem
    7 februari, 2005 vid 12:41

Asså helt ärligt så sög den Torch 10an jag testa härom dan, ska testa den igen när 5te linan är bättre justerad hoppas den är bättre då annars är ni kokta i bajs.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 februari, 2005 vid 18:45

Svar till:

Svar till:

Torchen den är ju till för svåra trick och kiteloops

[/ QUOTE ]

asså den är sjuukt segstyrd(fördröjd styrning, lite bar pressure men väldigt dålig respons), körde tian idag och den svängde knappt man fick dra som en tok i bomen crazy.gif när man väl svängt den flög den snabbt dock men skulle man sen svänga upp den igen så gick det knappt, Torchen gav inget vidare intryck, däremot testade jag också nya Cabrinha CO2 den var jävligt snabb och direktstyrd jag vettifan va den där Montague har smögat för o misslyckas med så många kites frown.gif

jag är ledsen för er skull.

ps: tror den skulle funkat bättre om man kunde sjystera 5te linan mer, nu hänger den där bara slö o trött

[/ QUOTE ]

CO2an ar ju seg, inte alls sa snabb som jag troddde..

• roland

Medlem
    8 februari, 2005 vid 12:12

Svar till:

Ha Ha Du fattar fortfarande inte! Den som bara försöker snacka skit om andra visar bara hur den personen är som snackar skit om andra är.

Inte ett dugg om den som man snackar skit om.

Du gör ju bara bort dig mer och mer hela tiden! Detta är ett forum för brädsporter! Prova med att skriva något om kite någon gång istället!

[/ QUOTE ]

Ja vad säger man What goes around comes around.

Känns det inte lite bittert nu med all kritik?

Jag skriver en del skit men du måste förstå att det inte e många som tar detta forumet ens hälvten så seriöst som du

Gå du å pilla på din slang eller nått så ses vi uppe i aulan sen.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 februari, 2005 vid 14:35

Svar till:

Svar till:

jag har en wake custom 7:a här nog den enda nya som e till salu just nu i sverige.. men prototypen är samma bara att det är andra färger o tryck på den..

[/ QUOTE ]

inte samma, men den e bra den mee

-missförstånd

klargöring: Wake och de Cabarete Prototypes som finns i Cabarete är samma kite fast olika färgdesigns.

EH 05 kommer inte vara samma som dessa kites.

[/ QUOTE ]

vad menar du? forst kom 04-eh sen nu nagra wake-kites sen kommer det 05 wake och freestyle?

staffan

• magwe

Medlem
    8 februari, 2005 vid 18:14

Svar till:

vad menar du? forst kom 04-eh sen nu nagra wake-kites sen kommer det 05 wake och freestyle?

[/ QUOTE ]

Vidareutveklingen av EH Wave 04 finns under namnen Custom kiteboarding Wake eller EH Cabarete Prototype (samma drake fast olika grafisk design). Den kommer att finjusteras lite innan den släpps som EH Wave 05…

• luuddee

Medlem
    8 februari, 2005 vid 19:06

tillbaka till frågan.. dom e feta.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 februari, 2005 vid 19:57

12kvm 2005, pris?

• gogga

Medlem
    8 februari, 2005 vid 21:31

11:a custom wake 800 USD
    160 USD för bom

om jag inte minns fel…

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications