Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › hur är el yaque nuförtiden?
-
hur är el yaque nuförtiden?
Publicerad av anonym-anvandare på 16 december, 2003 vid 22:49mer vind och framförallt jämnare? eller pissbyigt fortfarande(eller vill ni bara skrämma bort oss?)?
peter
dmp svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Mer vind (overriggad pa BT:Nitro 10) plus byig side offshore gor det har stallet till ett av det basta kitestallena i varlden! Jag drar till Cabacabacabacabarete om en manad. Men El Yaque ar helt okej nar man val ar har. Men hade jag vetat vad jag vet nu hade jag stuckit till Brasil eller Australia tror jag. Mark Doyle ar forresten har nu.
-
ja perth verkar grymt bra. men brazil är väl lite fel årstid vad jag förstått? fast kanske någon del av landet är bra nu?
alltså brasilien är väl bra december ut sen blir det 4 mån regn, fast det kanske bara är fortaleza det är så?
peter
-
det låter som jag hade väntat mig av stället så jag drar nog dit. byigt är iofs inte så kul men…
hur mycket vind är det då? ÖVERRIGGaD 10kvm=18m/s? eller beror ju på vad man kör för stil iofs, wakestyle lite jobbigt kanske.
peter
Logga in för att svara.