Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing hur är el yaque nuförtiden?

• pepa

Medlem
    17 december, 2003 vid 16:33

Mer vind (overriggad pa BT:Nitro 10) plus byig side offshore gor det har stallet till ett av det basta kitestallena i varlden! Jag drar till Cabacabacabacabarete om en manad. Men El Yaque ar helt okej nar man val ar har. Men hade jag vetat vad jag vet nu hade jag stuckit till Brasil eller Australia tror jag. Mark Doyle ar forresten har nu.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2003 vid 18:16

ja perth verkar grymt bra. men brazil är väl lite fel årstid vad jag förstått? fast kanske någon del av landet är bra nu?

alltså brasilien är väl bra december ut sen blir det 4 mån regn, fast det kanske bara är fortaleza det är så?

peter

• anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2003 vid 18:18

det låter som jag hade väntat mig av stället så jag drar nog dit. byigt är iofs inte så kul men…

hur mycket vind är det då? ÖVERRIGGaD 10kvm=18m/s? eller beror ju på vad man kör för stil iofs, wakestyle lite jobbigt kanske.

peter

• dmp

Medlem
    18 december, 2003 vid 08:28

Då synes vi där peps… vi sticker om två veckor =)))

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications