Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur får man tag i en A-nyckel?
-
Hur får man tag i en A-nyckel?
Publicerad av figge-i-gbg på 4 september, 2006 vid 11:11Tänkte höra mej för hur man får tag i en A-nyckel, verkar ju som man måste ha det om skall surfa på Marholmen/ Askimsviken? Man vill ju inte bära allt flera hundra meter!!
Surf i Askimsviken idag!
Fredrikbananen svarade 19 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Du har värre problem än nyckel om du tänker segla i Askim på väst:smirk:
Björlanda blir mitt tips till dig.A-nyckel är mej veterligen inget man får eller köper eftersom de endast är till för räddningstjänsten, har man tur kan man hitta en i en glömd öppen bom…
//Glenn
-
Är det bra för nybörjare i Björlanda? vill vara ngnstans där det e hyfsat långgrundt så man inte måste simma så mkt när man ramlar i plurret!
-
E sketbra för nybörjare i björlanda, långgrunt och fint.. dock lite lerigt men det kan man leva med, ofta mycket folk när det blåser också.
-
Knatte
Gäst4 september, 2006 vid 13:40Drakglenn wrote:Du har värre problem än nyckel om du tänker segla i Askim på väst:smirk:
Björlanda blir mitt tips till dig.A-nyckel är mej veterligen inget man får eller köper eftersom de endast är till för räddningstjänsten, har man tur kan man hitta en i en glömd öppen bom…
//Glenn
A-nyckel köper du hos ”mister minute” de som tillverkar nycklar. Jag köpte min A-nyckel där:laugh:
-
tack för tipset! visste att fanns ngt sätt att få tag i en A-nyckel, alla surfare med nycklar jobbar ju inte inom räddningstjänsten!:grin:
-
Knatte
Gäst4 september, 2006 vid 16:25callep wrote:???mister minute???
Mister minit nyckelservice, skall det vara efter en google sökning:smile: -
what the hell is an A-key???
(us kiters are stupid and being foreign dont help the fact)
-
It’s a key you need to get passed gates that are there to prevent people from entering into private roads!
-
Klack baren på Backa plan (B&W) fixade en åt mig härrom året!
Logga in för att svara.