-
Hur funkar GC i juni
Tänkte dra till Gran Canaria i juni undrar hur det ser ut på vind fronten? hade dock för mig att det skulle vara bäst på hösten!
Nån som vet?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Hur funkar GC i juni
Tänkte dra till Gran Canaria i juni undrar hur det ser ut på vind fronten? hade dock för mig att det skulle vara bäst på hösten!
Nån som vet?
GC, funkar riktigt bra i Juni. De senaste 2 åren har jag varit där i två veckor i Juni, 13 seglings dagar av 14 dagar båda gångerna… 5.5 och mindre.
Kan det bli bättre?
/adde
GC är vindsäkrast på sommaren alltså blåser mest/hårdast då, åker själv 2 veckor den 25 Juni..
Världscupsseglingarna i Pozo börjar den 26 och det är riktigt skoj att se 
kolla in vindstatistiken på http://www.proofboard.com/en/index.html du har en gul rad med text som rör sig där har du en länk!
Tveka inte. åk dit. en av världens vind säkraste plats.
har själv varit i Aruba, barbados, Syd afrika, Hawaii, Eilat och så GC… då pratar jag om Pozo… ska själv åka dit nu i sommar. om det går vägen så stannar jag där 7 veckor. 
/Jojo
/Jojo.
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser