Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur många kör Fiskebäck imorn?
- 
		Hur många kör Fiskebäck imorn?Publicerad av niklas_s på 15 december, 2004 vid 19:08Dmi ser looovande ut. de e ju bara ja å henke som kör fiskebäck numera. var e alla speednissar? anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
kanske kanske kanske….har fått mina barn nu så jag kan förstöra pung och prostata! Det skall tydligen vara ösregn? Hur dags sticker ni ut? Annars är lör förmiddag garanterad! Ryktas att vi fått en ny SONIC till GÖTET! 
- 
fasen, jag lovade ju att köra badbyxsurf på lördag, jäkligt att det skulle blåsa på och dessutom från nord  
- 
hehe. de e göttit janneman, ja drar ner å rokkar om en stund. Ian ditt löfte kvarstår, om de så blåser 3.0. 
- 
Tjenare Nikke 
 Ja det är en massa klena surfare i GBG. Hade varit kul om vi hade fått lite sällskap. Kan inte ta ledigt mer denna vecka så jag får vara nöjd. Kanske en liten stund innan solen går ner på fredag.
 Rocka fett idag. Hoppas du slipper köra ensamKelso 
- 
Var vi är? 
 Vi säkrar successionen förstås . .
 Skall kolla om jag kan komma loss på fredag.
 Hur dags hade du tänkt dra ut?
- 
Tja 
 Blir nog ungefär samma tid för min del. Kom igen nu grabbar!!! nu rockar vi. Snart minusgrader o snö.Kelso 
Logga in för att svara.