Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hur många sätter flaka i svedala?
- 
		Hur många sätter flaka i svedala?Publicerad av anonym-anvandare på 9 september, 2003 vid 14:47…inte varje gång men hyggligt bra… anonym-anvandare svarade 22 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
är det verkligen kul att bara köra fram och tillbaka och tricka på plattvatten? 
- 
Det är nog inte så många som sätter flaka. 
 Den första svensken jag såg göra det var Living.
 På tävlingarna i år har jag sett M. Ljungquist, D. Kruse, F. Bengtsson göra flaka, men det finns nog en del som inte tävlar som sätter den också.
- 
jag har för mig att Mr Ytspänning sätter det..? 
 inte sant, christian?
- 
Är svedala stort eller? 
 varför inte fråga
 Är det många som sätter Flaka i Bastuträsk
 eller Nikkaloukta.
- 
Den där flakan som Mattias gör var ruggigt snygg. Skulle platsa bra i en instruktionsvideo. När man ser sådana trick börjar Lars Peterssens instruktionsvideo kännas föråldrad. /Herman 
- 
Någon som sett uppföljaren till variety? Är den lika genomkass som variety? Den borde iaf innehålla det senaste i trickväg. 
- 
Variety 2 är bättre än den första filmen, men det kan inte vara lätt att göra freestyle-filmer som är up-to-date…Campello & killarna uppfinner ju nya trick lika ofta som en annnan byter kalsonger… 
Logga in för att svara.