Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › hur manga tjejer?
- 
Svar till: 
 Sofia- Habo Ljung, Skanör- Falseterbo [/ QUOTE ] surf luder 
- 
Inte så många träffade ett gäng goa tjejer ifrån Stockholm i sommras så med dom och dom man känner eller hört talas om så ett 15-20 tal kanske. 
- 
Jag är tjej, jag kajtar! Varberg/Göteborg Varför det inte är fler tjejer? Läs inläggen på denna sidan. 
 Svårt att motivera för tjejkompisar att detta är kul killar. /Anna 
- 
Svar till: 
 Jag är tjej, jag kajtar! Varberg/Göteborg Varför det inte är fler tjejer? Läs inläggen på denna sidan. 
 Svårt att motivera för tjejkompisar att detta är kul killar. /Anna [/ QUOTE ] Men ta med polarna till stranden där de killarna som kitar och har ett liv håller till och surfar. 
- 
Svar till: 
 Svårt att motivera för tjejkompisar att detta är kul killar. /Anna [/ QUOTE ] de ska val inte halla pa med sporten for killarnas skull eller? 
- 
Näe, men många kommer nog in i sporten pga killarna (att dom blir medsläpade asså)… 
 min flickvän är på gång , kan ju inte säga att jag behövde pusha för det direkt, men hon hade aldrig börjat själv , kan ju inte säga att jag behövde pusha för det direkt, men hon hade aldrig börjat själv
Logga in för att svara.