Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hur mycket ska 5 linan kunna flexa? 40 cm bra?
- 
		Hur mycket ska 5 linan kunna flexa? 40 cm bra?Publicerad av gurra_g på 10 december, 2004 vid 11:17ja som sagt hur mycket ska 5 linan kunna flexa? patrikol svarade 20 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 17 Svar
- 
			17 Svar
- 
Ja om man depowrar så blir ju linan slak o då är det väll risk för trassel? Behöver man ha en bit som lina som fjädrar? 
- 
Nej, ”hinge” passar inte in. Snarare ”länge”. Alltså ”How länge can U jump”. Låter bra. Joa 
- 
Svar till: 
 eller så kan han iten stava till high bara..?? [/ QUOTE ] iten? menad du liten eller? 
 eller så menar ni item som på engelska betyder mål eller objekt alltså mobboffer.
 Så jag hoppas du menar liten. 
- 
jojo, men jag tänkte mer på hige. uttalar man det [Hai’g] ? 
- 
He He Ibland slinter man på knapparna men där går jag annars bet det har jag aldrig hört talas op!  
- 
Gå in på http://www.naishkites.com 
 kolla på shiftsystemet ladda ner pdf filen shiftmanual där står allt om hur du skall göra.
- 
Patrik! Jag fick för rätt många år sen ett vykort av Mr Naish… handskrivet….undertecknat både bak och fram…. vill du köpa dyrt????  
Logga in för att svara.