Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing hur va det idag då? ni som kom ut..

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 16:56

4.7 i kapellskär
    har alldrig sett nåt liknande där, det rullade in feta dyningar, och det blåste 21m/s sydost vid söderarms fyr,
    så det var nog runt 16, apdrag……
    Häls Fredrik Boman

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 17:11

Segel 4.5 m2 sydväst 14 m/s i Skanör , vågor jo då men inget för Stockholmare.

• wisco

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 17:55

var ligger detta? på västkusten?

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 18:48

Självklart.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 20:26

strax norr om stockholm….

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 21:12

Fel,Fel, helt fel.
    Väst var godkänt med Sverige fel.
    Rätt svar var väst-Indiën.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 21:20

Har du sovit hela dagen ???
    Hur var det ? Vad hade du för drömmar ? Vad de torra ?

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 21:25

Jag tackar.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 22:33

Hihi, Jag hade bara ett segel på mitt land eftersom jag inte hade planerat och surfa, men när det blåste som fan så var jag tvungen att sticka ut, så att jag riggade min gamla 7,0 kvm segel och jag fick ett sådant jävla drag, jag flög omkring som en liten loska på vattnet. Det var kanske inte så långt emellan kracherna men det gick fort som fan. Jag var som vanligt ensam på kanholmsfjärden som förövrigt låg på satt det var riktigt fina vågor.

P.S. Riktigt behagligt i vattnet D.S.

• dala

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 06:46

Vejbystrand, Söndag 10-12 m/s byig SV. Hyffsat bra drag i 5.7 de andra körde 5.0 med dåligt drag, rätt så små vågor, vi väntade i det längsta på utlovade 16 meter men de kom först efetr 18:00

Idag ser det bättre ut.

• combat-4-2

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 09:33

Storgatan, Gbg, Må, 08.00: 1 m^2, svart cirkelformad rigg med metall-’lattor’ och krokformad teleskop-rigg som envisas med att ”vränga” sig ut-och-in. ’Chop’ hopppar mellan de torra fläckarna, en lastbil gör en tung bottom turn i en jättepöl framför Hagakyrkan och skickar iväg en vattenkaskad rakt mot mig, en vw-bubbla tappar greppet utanför Vasastan, får spin out i top turnen och gör en ”taka” innan den fortsätter bort längs Parkgatan. Kvar står man dyngsur och nedsölad upp till midjan.

… idiot som lyssnade på det dåliga jobbsamvetet och inte stannade i ett kokande och bubblande ”Läjjet” i S 17 m/s o side shore..

• anonym-anvandare

Medlem
    2 november, 2000 vid 22:39

Jag med.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 november, 2000 vid 22:43

Vad menar du då Kappelskär eller Skanör ??
    Skanör ligger ju i Väst Indien.
    Det du.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications